- Bardzo się cieszę, że ITV i BBC są na końcowym etapie rozmów, aby uruchomić nową usługę streamingową - powiedziała Carolyn McCall, CEO ITV. - BritBox będzie domem dla najlepszego z brytyjskiej kreatywności - świętując to co najlepsze z przeszłości, dzisiejszych czasów i inwestując w nowe brytyjskie treści w przyszłości.
Usługa BritBox działa już w Ameryce Północnej, gdzie ma ponad 0,5 mln subskrybentów. W Wielkiej Brytanii serwis miałby wystartować w drugiej połowie 2019 roku. Podczas gdy ani BBC, ani ITV nie mogą potwierdzić na tym etapie cen, to zapewniają, że będą one konkurencyjne. Konsumenci, którzy są zainteresowani subskrybowaniem BritBox, gdy stanie się dostępny, mogą to zrobić już teraz na stronie www.britbox.co.uk. Usługa będzie oferowana tylko na brytyjskim rynku.- Cieszę się, że BBC i ITV pracują wspólnie nad czymś naprawdę wyjątkowym - BritBox. Nową usługą streamingową dostarczającą najlepsze lokalne treści dla publiczności, która kocha to najbardziej. Serwis będzie miał wszystko, od ulubionych klasyków do najnowszych programów i zupełnie nowych produkcji. To ekscytujący czas dla widzów - powiedział Tony Hall, dyrektor generalny BBC.