Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Lista zwycięzców konkursu INMA Global Media Awards 2019 ogłoszona zostanie 17 maja.
#tematdlauwagi – tysiące ludzkich historii, jeden hashtag
„To jest temat dla Uwagi!” – w ten sposób widzowie często komentowali otaczającą ich rzeczywistość. Redakcja programu trzy lata temu zdecydowała się wprowadzić hashtag #tematdlauwagi do oznaczania nim w mediach społecznościowych publicznych wpisów. W ten sposób powstała nowa i szybka droga komunikacji.
W praktyce działa to tak, że wystarczy dodać do publicznego postu lub komentarza
#tematdlauwagi, aby zainteresować problemem dziennikarzy „Uwagi!”. Redakcja monitoruje sieć w czasie rzeczywistym i na bieżąco reaguje na zgłoszenia czytelników. Duże historie zamieniane są w reportaże i emitowane na antenie „Uwagi!”. Mniejsze, ale wciąż ważne, publikowane na stronie www, gdzie w ubiegłym roku uruchomiona została zakładka dedykowana tylko i wyłącznie tematom z hashtagów. Na
uwaga.tvn.pl/temat-dla-uwagi znajduje się interaktywna mapa, do której przypinamy Wasze historie.
Od startu projektu, hashtag został użyty już 300 tys. razy, a każdego miesiąca średnio 25 proc. reportaży „Uwagi!” pochodzi z #tematdlauwagi.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.