reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

„Tradycyjnie pyszne!” w WP

dodano: 2019-03-12 16:11
autor: Jakub Sulisz | źródło: WP

WP Wirtualna Polska 14-letnia zwyciężczyni 1. edycji „MasterChef Junior” poprowadzi własny program kulinarny. W pierwszej serii powstały 4 odcinki. WP w ramach współpracy z marką Wawel zaprezentuje je na stronie głównej WP, w serwisie WP Kuchnia, a także w Telewizji WP.

„Tradycyjnie pyszne!” w WP


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nastoletnia prowadząca udowodni, że gotować może każdy. Przekonała się o tym na własnej skórze, spędzając z babcią i mamą niezliczone godziny w domowej kuchni. To właśnie one zaraziły Natalię miłością do gotowania. Teraz postara się tę wiedzę przekazać swoim widzom, niezależnie od wieku. „Lubię się czasem porządzić w kuchni. Te rządy są pełne smaku, aromatów i szaleństwa!” – podsumowuje.
 

– Wideo kulinarne jest niezwykle angażujące, pobudza zmysły i wyobraźnię. Produkcja tego rodzaju formatu, przy współpracy z klientem, to czysta przyjemność. Jestem przekonana, że widzowie Wirtualnej Polski pokochają przepisy Natalii – mówi Małgorzata Rudzińska, producent kreatywny w WP brand studio.

Emisja pierwszego odcinka już 13 marca w Telewizji WP o godz. 9:00, a na stronie głównej WP o godz. 10:00. Drugą część serii zaplanowano na jesień br.

Program produkuje WP brand studio na zlecenie marki Wawel. Zespół WP odpowiada również za dystrybucję i działania reklamowe. To kolejny format dedykowany, który przygotowuje Wirtualna Polska. W lutym ruszył cykl webinarów realizowanych we współpracy z mBankiem. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Program jest skierowany do prowadzących małe firmy. Eksperci z zakresu prawa, podatków, księgowości i zmian urzędowych udzielają praktycznych porad oraz wyjaśniają nawet najbardziej skomplikowane kwestie. Program powstaje w studiu Wirtualnej Polski. Prowadzi go Sebastian Ogórek, zastępca redaktora naczelnego serwisu money.pl. Następny webinar zaplanowano na środę, 24 kwietnia o 18:30. WP brand studio realizuje programy, w których klienci mają możliwość lokowania marek. W 2019 wyprodukowało już 25 komercyjnych odcinków w ramach różnych formatów.
 

– Od ponad dwóch lat realizujemy kompleksowe kampanie wideo. Od kreacji, produkcji i emisji, po pełną strategię content marketingową, w której wykorzystujemy wszystkie narzędzia i formaty reklamowe WP. Zauważamy również rosnące zainteresowanie video non-standard – mówi Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. branded content video w WP brand studio.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych. W stałej ofercie WP brand studio znajduje się kilkanaście formatów wideo, należą do nich m.in. WP kontra Auto, Urlop tacierzyński, WP_Express i WPodróży.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe programy


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

239 zł Więcej...

Kabel Megasat Quattro 90dB 10m

Tani, poczwórny przewód koncentryczny 75 ohm w kolorze białym Chess...

70 zł Więcej...

Osłona LNB Umbrella Heavy Duty BOX

Plastikowa osłona LNB Umbrella chroni konwertery na antenie przed niekorzystnymi...

39 zł Więcej...
reklama