Emisja pierwszego odcinka już 13 marca w Telewizji WP o godz. 9:00, a na stronie głównej WP o godz. 10:00. Drugą część serii zaplanowano na jesień br.– Wideo kulinarne jest niezwykle angażujące, pobudza zmysły i wyobraźnię. Produkcja tego rodzaju formatu, przy współpracy z klientem, to czysta przyjemność. Jestem przekonana, że widzowie Wirtualnej Polski pokochają przepisy Natalii – mówi Małgorzata Rudzińska, producent kreatywny w WP brand studio.
WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych. W stałej ofercie WP brand studio znajduje się kilkanaście formatów wideo, należą do nich m.in. WP kontra Auto, Urlop tacierzyński, WP_Express i WPodróży.– Od ponad dwóch lat realizujemy kompleksowe kampanie wideo. Od kreacji, produkcji i emisji, po pełną strategię content marketingową, w której wykorzystujemy wszystkie narzędzia i formaty reklamowe WP. Zauważamy również rosnące zainteresowanie video non-standard – mówi Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. branded content video w WP brand studio.
Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...