reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Tradycyjnie pyszne!” w WP

dodano: 2019-03-12 16:11
autor: Jakub Sulisz | źródło: WP

WP Wirtualna Polska 14-letnia zwyciężczyni 1. edycji „MasterChef Junior” poprowadzi własny program kulinarny. W pierwszej serii powstały 4 odcinki. WP w ramach współpracy z marką Wawel zaprezentuje je na stronie głównej WP, w serwisie WP Kuchnia, a także w Telewizji WP.

„Tradycyjnie pyszne!” w WP


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nastoletnia prowadząca udowodni, że gotować może każdy. Przekonała się o tym na własnej skórze, spędzając z babcią i mamą niezliczone godziny w domowej kuchni. To właśnie one zaraziły Natalię miłością do gotowania. Teraz postara się tę wiedzę przekazać swoim widzom, niezależnie od wieku. „Lubię się czasem porządzić w kuchni. Te rządy są pełne smaku, aromatów i szaleństwa!” – podsumowuje.
 

– Wideo kulinarne jest niezwykle angażujące, pobudza zmysły i wyobraźnię. Produkcja tego rodzaju formatu, przy współpracy z klientem, to czysta przyjemność. Jestem przekonana, że widzowie Wirtualnej Polski pokochają przepisy Natalii – mówi Małgorzata Rudzińska, producent kreatywny w WP brand studio.

Emisja pierwszego odcinka już 13 marca w Telewizji WP o godz. 9:00, a na stronie głównej WP o godz. 10:00. Drugą część serii zaplanowano na jesień br.

Program produkuje WP brand studio na zlecenie marki Wawel. Zespół WP odpowiada również za dystrybucję i działania reklamowe. To kolejny format dedykowany, który przygotowuje Wirtualna Polska. W lutym ruszył cykl webinarów realizowanych we współpracy z mBankiem. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Program jest skierowany do prowadzących małe firmy. Eksperci z zakresu prawa, podatków, księgowości i zmian urzędowych udzielają praktycznych porad oraz wyjaśniają nawet najbardziej skomplikowane kwestie. Program powstaje w studiu Wirtualnej Polski. Prowadzi go Sebastian Ogórek, zastępca redaktora naczelnego serwisu money.pl. Następny webinar zaplanowano na środę, 24 kwietnia o 18:30. WP brand studio realizuje programy, w których klienci mają możliwość lokowania marek. W 2019 wyprodukowało już 25 komercyjnych odcinków w ramach różnych formatów.
 

– Od ponad dwóch lat realizujemy kompleksowe kampanie wideo. Od kreacji, produkcji i emisji, po pełną strategię content marketingową, w której wykorzystujemy wszystkie narzędzia i formaty reklamowe WP. Zauważamy również rosnące zainteresowanie video non-standard – mówi Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. branded content video w WP brand studio.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych. W stałej ofercie WP brand studio znajduje się kilkanaście formatów wideo, należą do nich m.in. WP kontra Auto, Urlop tacierzyński, WP_Express i WPodróży.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...