reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Emitel i TVP ze wspólną promocją MUX 8

dodano: 2019-03-18 17:07 | aktualizacja: 2019-03-18 17:39
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Emitel

MUX 8 Wspólna kampania Emitela i Telewizji Polskiej rusza 19 marca br. Ma na celu zachęcenie widzów do modernizacji instalacji antenowych, przestrojenia odbiorników telewizyjnych do odbioru MUX 8 oraz korzystania z oferty programowej wszystkich multipleksów telewizji naziemnej. W ramach prowadzonych działań przewidziana jest emisja spotów reklamowych i materiałów informujących, jak odbierać darmowe kanały drogą naziemną.

MUX 8 TVP Emitel kampania Dariusz Szpakowski


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na MUX 8 nadawanych jest obecnie 6 kanałów.
Poza stacjami prywatnych nadawców Metro, Nowa TV, WP TV, Zoom TV, dostępne też są TVP Rozrywka i TVP Sport HD. Emisję tych ostatnich Telewizja Polska rozpoczęła pod koniec grudnia ub.r. Jak informuje Emitel, w zasięgu multipleksu jest blisko 98 proc. populacji Polski, jednak nie wszyscy widzowie zdecydowali się do tej pory na dostosowanie anteny lub przestrojenie telewizorów do odbioru kanałów, które nadawane są w innym paśmie niż pozostałe multipleksy.

Emitel oraz TVP liczą na zainteresowanie ze strony kibiców, dlatego kampania będzie oparta między innymi na popularności kanału TVP Sport, który na MUX 8 daje możliwość śledzenia najważniejszych imprez sportowych w jakości HD. W najbliższych miesiącach stacja pokaże między innymi mecze Ligi Mistrzów UEFA, występy reprezentacji Polski w eliminacjach do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, mecze siatkarskie Ligi Narodów kobiet i mężczyzn, a od przyszłego sezonu mecze piłkarskiej Ekstraklasy. W telewizyjnych spotach reklamujących MUX 8 wystąpi znany polski dziennikarz i komentator sportowy – Dariusz Szpakowski.

Kampanii reklamowej towarzyszyły będą działania informacyjne przygotowane przez specjalistów Emitel we współpracy z nadawcą oraz ekspertami, którzy będą tłumaczyli, jak zmodernizować domową instalację antenową lub przestroić odbiornik, aby uzyskać dostęp do kanałów na ósmym multipleksie. Kampanie będzie wspierać strona internetowa MUX8.TV, na której będzie można znaleźć proste instrukcje oraz wszelkie informacje dotyczące odbioru.

Pierwszą kampanię promującą MUX 8 Emitel przeprowadził wraz z nadawcami kanałów Metro, WP oraz Zoom TV w maju ubiegłego roku, jeszcze zanim na multipleksie pojawiły się programy Telewizji Polskiej. Tym razem operator będzie współpracować właśnie z TVP, która jest nadawcą największej liczby kanałów rozpowszechnianych drogą naziemną, a w związku z tym dociera do dużej liczby gospodarstw domowych korzystających z tej formy odbioru telewizji. Wykorzystanie czasu antenowego TVP zagwarantuje wysoką efektywność dotarcia przekazu promującego MUX 8. Według danych Nielsen, udział ośmiu kanałów telewizji publicznej w grupie odbiorców korzystających wyłącznie z telewizji naziemnej wynosi aż 40 proc..

Obecnie w Polsce działają 4 ogólnopolskie multipleksy.
Dzięki temu widzowie mogą wybierać ofertę 29 darmowych kanałów telewizyjnych. Telewizja naziemna jest jedną z najpopularniejszych platform odbioru sygnału w Polsce. Jak informuje Emitel, obecnie ponad 1/3 wszystkich gospodarstw korzysta wyłącznie z tego sposobu odbioru kanałów. Cyfrowa telewizja naziemna jest nowoczesną i popularną na całym świecie platformą emisji sygnału telewizyjnego. Widzowie w Polsce, oprócz tradycyjnych kanałów, po podłączeniu telewizora do Internetu, mogą oglądać tzw. kanały wirtualne oraz korzystać z dodatkowych treści, takich jak wiadomości, elektroniczny przewodnik po programach (tzw. HbbTV). Od grudnia ub.r. na MUX 8 dostępna jest m.in. platforma hybrydowa klubu piłkarskiego Legia Warszawa. W ten sposób, na ekranie telewizora kibice mogą zobaczyć transmisje na żywo oraz „na żądanie” zapisy meczów, zakulisowe rozmowy oraz wywiady z zawodnikami.

Ogólnopolskie multipleksy telewizji naziemnej:

MUX 1
Stopklatka TV – stacja filmowa
Eska TV – stacja muzyczna głównie z muzyką dance, pop, hip-hop
TTV – stacja społeczno-interwencyjna
Polo TV – stacja muzyczna, głównie z muzyką disco polo
ATM Rozrywka – stacja rozrywkowa głównie z polskimi serialami
TV Trwam – stacja religijna
TVP ABC – stacja dla dzieci i młodzieży
Fokus TV – kanał edukacyjno-poznawczy

MUX 2
Polsat – stacja komercyjna
TVN – stacja komercyjna
TV4 – stacja komercyjna z grupy Polsat
TV6 – stacja komercyjna z grupy Polsat
TV Puls – stacja komercyjna
TV Puls 2 – stacja komercyjna
TVN7 – stacja komercyjna z grupy TVN
Super Polsat – stacja z grupy Polsat

MUX 3
TVP1 HD – pierwszy program Telewizji Polskiej w wysokiej rozdzielczości
TVP2 HD – drugi program Telewizji Polskiej w wysokiej rozdzielczości
TVP Info – stacja informacyjna Telewizji Polskiej
TVP3 – regionalny program 16 ośrodków Telewizji Polskiej
TVP Kultura – stacja Telewizji Polskiej poświęcony tematyce kulturalnej
TVP Sport – stacja o tematyce sportowej Telewizji Polskiej
TVP Historia – stacja TVP o tematyce historycznej

MUX 8
Nowa TV – stacja uniwersalna o profilu filmowo-rozrywkowym
Metro – filmy, seriale kryminalne i programy Discovery
Zoom TV – dokumenty, tajemnicze historie, filmy i seriale oraz najlepsze polskie kabarety
WP TV – programy lifestylowe, technologiczne, dokumenty oraz programy rozrywkowe
TVP Rozrywka – stacja rozrywkowy TVP
TVP Sport HD – stacja o tematyce sportowej TVP

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii MUX 8


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak alu ścienny AS Sat 15cm

Aluminiowy stojak ścienny 15cm niemieckiej firmy A.S. Sat z certyfikatem...

40 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ Duo 4K S2X FBC Multistream

Vu+ Duo 4K - nowa propozycja z segmentu sprzętu Ultra...

1 590 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 149 zł Więcej...
reklama