dodano: 2019-03-19 18:13 | aktualizacja:
2019-03-20 14:58
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: businesstoday.in/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obecnie
DishTV jest największą platformą w Indiach z 23,6 mln abonentów i 37-proc. udziałem w rynku. Następna jest usługa
Tata Sky z 27-proc. udziałem, a trzecia jest platforma
Airtel Digital TV z 24 proc. udziałem w rynku i około 15 mln abonentów.
Połączenie DishTV i Airtel Digital TV doprowadziłaby do stworzenia
giganta DTH z ponad 38 mln abonentów i ponad 61-proc. udziałem w rynku DTH w Indiach.
Warto wspomnieć, że
DishTV połączył się w marcu ub.r. z Videocon d2h, mającym około 12,2 mln abonentów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.