Dodatkowo Netflix poinformował, że jeszcze w drugim kwartale br. rozpocznie testowanie cotygodniowych list Top 10 z najpopularniejszymi treściami - wyłącznie w Wielkiej Brytanii. Listy mają ułatwić wybór tytułów „tym, którzy chcą oglądać to, co inni oglądają”. Jeśli to rozwiązanie się nie przyjmie, po kilku miesiącach zostanie wprowadzone także na inne rynki.Ostatnio Apple i Disney zaprezentowali swoje subskrypcyjne usługi wideo na życzenie. Obie firmy są światowej klasy markami konsumenckimi i jesteśmy podekscytowani konkurowaniem; wyraźnymi beneficjentami będą twórcy treści i konsumenci, którzy będą czerpać korzyści z tego, że kilka firm będzie walczyło o zapewnienie wspaniałych wrażeń wideo dla odbiorców. Nie spodziewamy się, że ci nowi uczestnicy będą mieli istotny wpływ na nasz rozwój, ponieważ przejście z rozrywki linearnej na nielinearną odbywa się na masową skalę, a nasza oferta treści ma odmienny charakter. Wierzymy, że wszyscy będziemy się rozwijać, ponieważ każdy z nas inwestuje więcej w treści i ulepsza swoje usługi, a konsumenci kontynuują migrację z oglądania linearnego.
Mini PC Homatics BOX R Lite 4K
Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...
299 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini
Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...
99 zł Więcej...Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX
Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...
219 zł Więcej...