reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

W czerwcu premiera polskiej serii „Złoto Bałtyku” w 25 krajach Europy

dodano: 2019-05-14 12:01
autor: Jakub Sulisz | źródło: History

„Złoto Bałtyku” History Na antenie History w kwietniu królowała nowa lokalna seria „Złoto Bałtyku”. Każdy z 5 odcinków programu oglądało średnio ponad 90 tys. widzów w grupie 4+ i 46 tys. w grupie komercyjnej 16-49. Serial podniósł widownię kanału o 309 proc. wobec średnich wyników kanału w prime timie w kwietniu i dał History 4. pozycję wśród stacji kablowo-satelitarnych w paśmie premier.

„Złoto Bałtyku” History


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pięcioodcinkowa seria opowiada o losach osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Zdjęcia zostały zrealizowane w Gdańsku i okolicach. Widzowie poznali kulisy pracy osób, którymi kieruje prawdziwa gorączka bursztynu. Dowiedzieli się, jak wygląda długa droga, którą musi przebyć bursztyn – od połowu, przez obróbkę, na sprzedaży w formie wyrobu jubilerskiego bądź rzeźby kończąc. 

We wtorki o godz. 21:00 od 2 kwietnia nowa polska seria „Złoto Bałtyku” regularnie przyciągała na History ponad 46 tys. w grupie komercyjnej (wzrost o 382 proc. wobec średniej pasma z ostatniego roku) oraz 90 tys. w grupie 4+ (wzrost o 239 proc.). W ciągu zaledwie 6 tygodni zarówno w premierach, jak i w powtórkach program dotarł do ponad 2,7 mln widzów, z czego ponad 1 mln w grupie komercyjnej 16-49. W czasie emisji premierowych odcinków History zajęło 4. miejsce wśród kanałów kablowo-satelitarnych w grupie 16-49 i 5. w grupie 4+. Sam serial bardzo przywiązał widzów – 69 proc. osób z grupy komercyjnej 16-49, które włączyły program, obejrzały go do końca.
 

Dwa miesiące po polskiej premierze, pod koniec czerwca „Złoto Bałtyku” zostanie wyemitowane na kanałach History w 25 krajach Europy Środkowej i Wschodniej m.in. Rumunii, Rosji, Norwegii, Turcji i na Węgrzech.

To piąta lokalna produkcja telewizji History w Polsce po zrealizowanych w ostatnich latach m.in. „Poszukiwaczach zaginionej prawdy” i „Tajemnicach mundialu”. Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiadała ATM Grupa, która wyprodukowała wcześniej m.in. serię „Brać czy nie brać” na zlecenie History. Reżyserem programu jest Sambor Wilk, który ma na swoim koncie wiele programów dokumentalno-rozrywkowych. Ze strony A+E Networks producentem merytorycznym i kreatywnym była Agnieszka Kubiak, a ze strony ATM Grupa produkcję nadzorował Krzysztof Jakubowski.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe programy


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Osłona LNB Umbrella Heavy Duty BOX

Plastikowa osłona LNB Umbrella chroni konwertery na antenie przed niekorzystnymi...

39 zł Więcej...

Tivusat: karta + CAM w UHD

Karta Tivusat z modułem CAM DigiQuest. Umożliwia oglądanie włoskiego pakietu...

590 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 190 zł Więcej...
reklama