dodano: 2019-06-03 10:30 | aktualizacja:
2019-06-03 17:02
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: TV Okazje/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał
TV Okazje trafił na
pozycję 158. w EPG, która do połowy kwietnia br. była zajmowana przez kopię innej stacji o tematyce telezakupowej - Mango. Dziś Mango jest dostępne tylko pod numerem 88 w nc+.
TV Okazje to platforma telezakupowa łącząca działania sprzedażowe e-commerce z prezentacją produktów na kanale telewizyjnym nadawanym 24/7. Podczas programu TV Okazje polscy prowadzący Zygmunt Chajzer i Kasia Śligowska wraz z gośćmi prezentują produkty z takich kategorii, jak zdrowie, dom, kuchnia i fitness . Zakupów można dokonywać dzwoniąc na bezpłatny wskazany numer lub przez stronę internetową nadawcy.
- Format prezentacji produktów w telewizji jest znany i lubiany przez polskich konsumentów od lat. W realizacji strategii rozwoju naszego kanału - poza dostarczaniem najlepszej jakości produktów, stałym poszerzeniem oferty produktowej, produkcją polskich prezentacji zrozumiałych i budzących zaufanie Polaków, jest również jak najszersze dotarcie i obecność we wszystkich polskich domach - mówi Michał Cieśla, prezes TVO Sp. z o.o. - Obecność kanału TV Okazje na platformie cyfrowej nc+ jest realizacją kolejnego kroku naszego stałego rozwoju. Bardzo cieszę się, że będziemy docierać z naszą ofertą sprzedażową do abonentów platformy satelitarnej na+ i wierzę, że pozytywnie ich zaskoczymy.
Kanał
TV Okazje jest obecnie dostępny w platformach
Cyfrowy Polsat (pozycja 20) i
nc+ (158) oraz sieciach
Multimedia Polska (12),
Netia (21),
Vectra (712) i
Toya (678). Kanał telewizyjny można także oglądać na żywo na stronie sklepu.
TVO Sp. z o.o. jest właścicielem kanału TV Okazje i sklepu e-commerce pod adresem
www.tvokazje.pl.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.