Z początkiem czerwca Viacom International Media Networks Polska wprowadza odświeżone logo i oprawę graficzną stacji Comedy Central i Comedy Central Family. Równocześnie startuje kampania promocyjna stacji „Przyjaciele od A do Z”.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Comedy Central i Comedy Central Family to komediowe stacje z portfolio VIMN Polska, kierowane do fanów rozrywki, dostępne w większości sieci kablowych w Polsce oraz platformach satelitarnych. Od 4 czerwca br. oba kanały oraz ich internetowe platformy będą dostępne w nowej, odświeżonej szacie graficznej i kolorystyce. Modyfikacjom ulegną również logotypy. Zmiany te są efektem globalnego rebrandingu Comedy Central.
Pierwszą kampanią w nowej oprawie jest akcja promocyjna kultowego serialu „Przyjaciele”, który jest jedną z najchętniej oglądanych produkcji emitowanych na antenie Comedy Central. Z okazji 25-lecia tego popularnego sticomu, stacja postanowiła przypomnieć fanom, że wszystkie przygody swoich ulubionych bohaterów mogą śledzić właśnie na antenie Comedy Central.
Kampania „Przyjaciele od A do Z” w formie alfabetu przypomni najbardziej znane i najzabawniejsze momenty z serialu. Główną kreacją jest teledysk, którą uzupełni ponad 20 krótkich, sześcio- i piętnastosekundowych, spotów. Działania promocyjne prowadzone będą na kanałach własnych Viacomu, w ogólnopolskiej telewizji Polsat, wybranych stacjach tematycznych oraz w digitalu, m.in. na platformach Facebook i YouTube. Za kreację odpowiada dział marketingu VIMN, a za zakup mediów Starcom.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.