reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

„Open Court” w CNN International

dodano: 2019-07-06 10:51
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

CNN International „Open Court” Japońskie linie lotnicze All Nippon Airways (ANA) od siedmiu lat współpracują z CNN International Commercial (CNNIC) w obszarze cross-platformowego sponsoringu programu „Open Court” i przedłużają współpracę na kolejny okres. Jak informuje nadawca, najbliższy czas dla obu podmiotów będzie bardzo istotny, ponieważ CNN w jeszcze większym stopniu będzie skupiać się na sporcie, w tym na imprezach odbywających się w Japonii - igrzyskach olimpijskich i paraolimpiadzie w Tokio w 2020 roku.

CNN International „Open Court”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach tego partnerstwa ANA będą sponsorować program CNN „Open Court” poświęcony turniejom wielkoszlemowym w 2019 roku, jak i materiały wideo związane z tenisem oraz specjalną sekcję dotyczącą US Open na CNN Digital. Kampania jest częścią strategii ANA, która ma na celu zbudowanie relacji marki z tenisem, w tym sponsorowanie przez linie lotnicze Naomi Osaki, która - jak czytamy w komunikacie - odzwierciedla podstawowe wartości ANA, jakimi są japońskie korzenie i globalne ambicje. Dodatkowo studio CNNIC Create wyprodukuje obrandowany kontent natywny na temat gwiazdy tenisa. Ponadto materiał zostanie wsparty przez użycie technologii WarnerMedia Launchpad, aby dotrzeć do kluczowych dla ANA odbiorców na platformach społecznościowych.

- Cieszymy się na myśl o przedłużeniu naszego długoterminowego, strategicznego partnerstwa z tak prestiżową marką, jak ANA. Poprzez transmisje programu „Open Court” podczas turniejów wielkoszlemowych docieramy do najważniejszej dla ANA grupy docelowej. Natomiast specjalnie przygotowane dla tej firmy rozwiązania marketingowe będą skupiały się na śledzeniu kolejnych kroków kariery Naomi Osaki, rosnącej megagwiazdy tenisa w Japonii. Prowadzona przez CCNIC kampania cross-platformowa wzmacnia wizerunek ANA, jako firmy silnie związanej ze sportem wśród publiczności naszej stacji, a także w odpowiedni sposób przekazuje wartości marki

- mówi Sunita Rajan, senior vice president, advertising sales, w regionie Azji i Pacyfiku w CNN International Commercial.

- ANA współpracuje z osobami i organizacjami, które kierują się takimi wartościami jak: całkowite zaangażowanie w prowadzone projekty oraz gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Są to zasady, za którymi podążają pracownicy ANA z całego świata, a te wciąż inspirują do przekraczania kolejnych granic. Jest to dla nas ogromna przyjemność, że możemy połączyć swoje siły z jedną z najbardziej prestiżowych firm medialnych, aby rozpowszechniać miłość do sportu, a także promować wschodzącą, japońską gwiazdę tenisa, którą może podziwiać publiczność na całym świecie

- powiedział Mitsuo Tomita, senior vice president, marketing w All Nippon Airways (ANA).

 
Linie lotnicze ANA pozostają partnerem programu CNN International „Open Court”. Na zdjęciu tenisistka Naomi Osaki, foto: WarnerMedia
Linie lotnicze ANA pozostają partnerem programu CNN International „Open Court”. Na zdjęciu tenisistka Naomi Osaki, foto: WarnerMedia

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Tenis


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ Duo 4K S2X FBC Multistream

Vu+ Duo 4K - nowa propozycja z segmentu sprzętu Ultra...

1 590 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Twin UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Twin UHD 4K S2X - odbiornik UHD 4K...

519 zł Więcej...

Miernik Linbox WS-6944 Combo dla DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

479 zł Więcej...
reklama