Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przychody
nc+ ze sprzedaży okazały się wyższe o 2,5 proc. w porównaniu z okresem obejmującym 21 miesięcy od 1 lipca 2015 do 31 marca 2017 roku, natomiast zysk netto był wyższy o 27,7 proc. W strukturze całościowych przychodów 81,7 proc. (3,09 mld zł) stanowiły wpływy z aktywacji i abonamentu, w porównaniu z 82,7 proc. (3,05 mld zł) w poprzednim okresie obrotowym.
Koszty działalności operacyjnej nc+ w omawianym okresie wyniosły 3,55 mld zł i były o 1,7 proc. wyższe w stosunku do okresu obrotowego zakończonego w marcu 2017 roku. Koszty własne sprzedaży wzrosły o 2,6 proc., natomiast koszty ogólnego zarządu spadły o 13 proc. Nakłady na wynagrodzenia wyniosły 217,3 mln zł i były o 3,8 proc. wyższe w stosunku do poprzedniego okresu obrotowego. Na koniec grudnia ub.r. spółka zatrudniała 1.494 osoby.
Akcjonariuszami
ITI Neovision są: francuska
Grupa Canal+ posiadająca 51 proc. udziałów,
TVN (32 proc.) oraz holenderska spółka
Liberty Global Ventures Holding B.V. (17 proc. udziałów).
Vivendi, właściciel Grupy Canal+, opublikuje wyniki finansowe i operacyjne za drugi kwartał dnia
25 lipca br.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.