Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liczba abonentów
Dish Network - DTH i OTT - spadła w drugim kwartale 2019 roku o 31 tys., w porównaniu ze spadkiem na poziomie 151 tys. w analogicznym okresie 2018 roku. Platforma satelitarna Dish odnotowała spadek liczby abonentów o 79 tys., podczas gdy telewizja OTT spotkała się ze wzrostem o 48 tys. abonentów. Jeszcze gorszy dla operatora był pierwszy kwartał 2019 roku, kiedy stracił aż 259 tys. klientów (-266 tys. w przypadku DTH i +7 tys. OTT).
W skali roku Dish Network stracił 965 tys. abonentów pay-tv (-1,093 mln w przypadku DTH i +128 tys. OTT).
Na amerykańskim rynku widać dość wyraźną tendencję w kierunku usług internetowych przy jednoczesnym odchodzeniu od telewizji satelitarnej. Należy zwrócić uwagę, że
liczba abonentów platformy satelitarnej Dish spadła w ciągu roku o ponad 10 proc.
Zysk netto Dish Network wyniósł w drugim kwartale roku 317 mln dol. w porównaniu z 439 mln dol. rok wcześniej. Rozwodniony zysk na jedną akcję za drugi kwartał 2019 roku wyniósł 0,60 dol. w porównaniu z 0,83 dol. w tym samym okresie 2018 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.