Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
UPC Polska zwiększyło w II kwartale 2019 roku bazę klientów i liczbę cyfrowych subskrypcji o odpowiednio 5.300 oraz 25.900. Tym samym w pierwszej połowie roku wzrost liczby usług cyfrowych był pięciokrotnie większy niż w analogicznym okresie 2018 roku.
Najważniejsze wydarzenia w II kwartale oraz I połowie 2019 roku:
- Liczba usług cyfrowych wzrosła o 65.200 w I połowie roku, co stanowi pięciokrotnie większy wzrost niż w analogicznym okresie 2018 roku.
- Baza klientów w pierwszym półroczu zwiększyła się o 20.300 oraz 37.900 w ujęciu rok do roku, do łącznej liczby 1.468.100.
- Liczba usług cyfrowych osiągnęła poziom 3.117.900, dzięki 123.400 nowych usług w ujęciu rok do roku.
- Średnia prędkość internetu przekroczyła 220 Mb/s.
- Rozszerzono ofertę cyfrowej rozrywki dzięki nowym kanałom w pakiecie Select oraz udostępnieniu aplikacji Horizon GO na nowe platformy.
- Wprowadzono nową koncepcję salonów sprzedaży UPC.
- Przekroczono próg 3,5 mln gospodarstw domowych w zasięgu gigabitowej sieci UPC Polska, z ponad 90.000 nowych gospodarstw domowych w ujęciu rok do roku.
Bardzo cieszą mnie wyniki naszego zespołu w pierwszej połowie 2019 roku, a także nieustające zaangażowanie w to, by oferować naszym klientom jeszcze więcej. Rosnąca baza klientów oraz usług cyfrowych potwierdzają wysoką jakość oferty i strategii komercyjnej UPC, a te stanowią podstawę dla kontynuacji pozytywnych zmian w zakresie wyników biznesowych firmy. Teraz, gdy II połowa roku na dobre się rozpoczęła, jesteśmy mocno skupieni na dalszym podnoszeniu satysfakcji klientów dzięki nowej usłudze mobilnej w ofercie konwergentnej, a także stale rosnącemu zasięgowi naszej GIGA sieci.
- powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.
W II kwartale 2019 roku UPC ponownie zanotowało wzrost wszystkich głównych wskaźników biznesowych, przy jednoczesnym podnoszeniu wartości oferowanej klientom. UPC kontynuowało program zwiększania prędkości internetu, którego skutkiem był wzrost średniej prędkości do
ponad 220 Mb/s.
Liczba klientów korzystających z usług internetowych UPC wzrosła do
1.203.400, co oznacza wzrost o 11.100 w porównaniu z poprzednim kwartałem oraz 55.600 w ujęciu rok do roku. Liczba użytkowników modemu
Connect Box przekroczyła 654.000, co oznacza wzrost o 145.000 w ciągu roku i stanowi 53 proc. bazy klientów usług internetowych.
Wzmocnieniu uległa również oferta cyfrowej rozrywki. Telewizyjny pakiet Select został rozszerzony o trzy nowe kanały –
CI Polast, National Geographic Wild oraz Nat Geo People. Na koniec II kwartału oferta telewizyjna obejmowała
194 kanały, w tym 139 w jakości HD.
Liczba abonentów cyfrowej telewizji wyniosła 1.058.500, co oznacza wzrost o 29.200 w ujęciu rok do roku oraz o 4.700 względem poprzedniego kwartału. Baza użytkowników platformy
Horizon wzrosła o niemal 120.000 w ciągu roku i przekroczyła 695.000 klientów, co stanowi 62 proc. bazy klientów telewizji cyfrowej.
UPC rozszerzyło również liczbę platform, na których udostępniony jest jeden z podstawowych elementów oferty - aplikacja
Horizon GO, umożliwiająca oglądanie ulubionych treści na wielu urządzeniach, także poza domem. Od II kwartału 2019 roku klienci mogą korzystać z tej aplikacji na urządzeniach z
Android TV i
Amazon Fire TV.
UPC otworzyło trzy
nowe salony sprzedaży – w Sosnowcu, Gdańsku i Warszawie, które pozwalają przenieść doświadczenia klientów na inny poziom. Jak informuje operator, koncepcja oparta na zasadach „załatw, poznaj, doświadcz” doskonale wpisuje się w założenia marki UPC, łącząc aspekty związane z oferowanymi produktami i usługami, a także radością, którą przynosi korzystanie z nich.
W II kwartale 2019 roku ponad 20.800 nowych gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu gigabitowej sieci UPC. Na koniec czerwca UPC miało
ponad 3,5 mln gospodarstw domowych w zasięgu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.