reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

12.11 Globalny start Disney+. W Polsce też?

dodano: 2019-08-19 18:04 | aktualizacja: 2019-08-20 11:58
autor: Anita Kaźmierska | źródło: adtv/deadline

Disney+ Disney+ stanie się usługą globalną już 12 listopada 2019 roku, ale z najnowszych, nieoficjalnych doniesień wynika, że do całej Europy trafi najwcześniej w 2020 roku. Za wdrożenie tej nowej usługi SVOD na naszym kontynencie odpowiadać będzie Luke Bradley-Jones, który obejmie obowiązki na stanowisku SVP, Direct To Consumer and General Manager w Europie i Afryce od przyszłego roku. Wcześniej Bradley-Jones pracował w Sky.

Disney+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
The Walt Disney Company potwierdziło daty globalnych premier i ceny usługi Disney+ w Kanadzie, Holandii, Australii i Nowej Zelandii oraz ogłosiła, że ​​osiągnęła porozumienia z prawie wszystkimi głównymi platformami w zakresie dystrybucji aplikacji Disney+ na urządzeniach mobilnych i podłączonych do internetu telewizorach.

Disney+ będzie oferować to, co firma nazywa „niezrównanymi treściami swoich kultowych marek rozrywkowych, w tym Disney, Pixar, Marvel, Star Wars National Geographic i innych, i będzie dostępna na prawie wszystkich głównych urządzeniach mobilnych i podłączonych telewizorach w momencie premiery dzięki globalnym umowom dystrybucyjnym z Apple, Google, Microsoft, Roku i Sony”.

12 listopada będzie początkiem globalnego wdrożenia Disney+. Przewiduje się, że usługa zawita na większość głównych rynków globalnych w ciągu dwóch lat. Pierwszymi krajami, w których poza Stanami Zjednoczonymi pojawi się Disney+, będą Kanada i Holandia, w cenie odpowiednio 8,99 dol. miesięcznie (89,99 dol. rocznie) i 6,99 euro miesięcznie (69,99 euro rocznie). 19 listopada Disney+ wystartuje w Australii i Nowej Zelandii, w cenie odpowiednio 8,99 dol. miesięcznie (89,99 rocznie) i 9,99 dol. miesięcznie (99,99 dol. rocznie).

Po uruchomieniu konsumenci będą mogli subskrybować Disney+ bezpośrednio lub poprzez zakup w aplikacji i rozpocząć transmisję strumieniową z następujących platform i urządzeń partnerskich (w zależności od kraju):
  • Apple (iPhone, iPad, iPod touch i Apple TV, oraz w pełni zintegrowany z aplikacją Apple TV; klienci mogą subskrybować Disney+ poprzez zakup w aplikacji);
  • Google (smartfony na Androidzie, urządzenia Android TV, Google Chromecast);
  • Microsoft (Xbox One);
  • Sony / Sony Interactive Entertainment (PlayStation4 i androidowe TV Sony);
  • Roku (odtwarzacze Roku i modele Roku TV).

Natomiast od 12 listopada konsumenci w USA otrzymają coś, co Disney określa jako „nową i ekscytującą propozycję wartości” - łączoną ofertą Disney+, ESPN+ i Hulu za 12,99 dol. Oznacza to, że otrzymają wszystkie programy Disney+ oraz tysiące wydarzeń sportowych na żywo, oryginalne serie i dokumenty sportowe z ESPN+; a także oryginalne treści Hulu.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kamera SJCAM SJ8 PRO

980 zł Więcej...

Tivusat: Black card + CAM w UHD

Najnowsza karta Tivusat tzw. Black card z modułem CAM v.1.4...

780 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 700HD

AB CryptoBox 700HD to tani satelitarny dekoder HD oparty na...

235 zł Więcej...
reklama