reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska przedstawia UPCeusza [wideo]

dodano: 2019-09-06 16:01 | aktualizacja: 2019-09-06 16:15
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC Polska

UPC UPCeusza UPC Polska startuje z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Głównym bohaterem kampanii jest UPCeusz - ulubieniec rodziny. To postać, która symbolizuje markę oraz usługi UPC. - Jego róg świeci, dostarczając silne, najwyższej jakości Wi-Fi, skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon to symbol troski o klienta i niezawodności. Jak go tu nie lubić? - czytamy w komunikacie operatora.

UPC UPCeusza


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Zgodnie z obietnicą marki, UPC dzięki swoim usługom sprawia, że codzienne chwile są jeszcze bardziej kolorowe i pełne radości. UPCeusz doskonale się w tę misję wpisuje

- powiedział Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer UPC Polska.

Rzadko zdarza się taka okazja, aby móc stworzyć brand hero dla marki masowej zupełnie od zera. To bardzo długotrwały proces, w który zaangażowanych jest co najmniej kilkanaście kreatywnych osób. Brainstormy, setki szkiców, aż dochodzimy do momentu, w którym mamy finalną postać, zupełnie inną niż pierwotny pomysł. Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami.

- powiedział Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2.

Jednocześnie do pakietu Select dołączone zostały trzy nowe kanały: Nick Jr. NickToons i VH1.

Kampania UPC Polska z UPCeuszem w roli głównej wystartowała 2 września. Działania promocyjne obejmują zarówno reklamę ATL (telewizja, radio), internet, outdoor, non-standard w przestrzeni miejskiej, jak i materiały BTL (ulotki, plakaty, rollupy). Komunikację uzupełnią aktywności w social mediach oraz współpraca z influencerami. Za strategię, kreację oraz realizację wszystkich działań reklamowych odpowiada agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...