Zgodnie z obietnicą marki, UPC dzięki swoim usługom sprawia, że codzienne chwile są jeszcze bardziej kolorowe i pełne radości. UPCeusz doskonale się w tę misję wpisuje
- powiedział Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer UPC Polska.
Jednocześnie do pakietu Select dołączone zostały trzy nowe kanały: Nick Jr. NickToons i VH1.Rzadko zdarza się taka okazja, aby móc stworzyć brand hero dla marki masowej zupełnie od zera. To bardzo długotrwały proces, w który zaangażowanych jest co najmniej kilkanaście kreatywnych osób. Brainstormy, setki szkiców, aż dochodzimy do momentu, w którym mamy finalną postać, zupełnie inną niż pierwotny pomysł. Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami.
- powiedział Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2.
Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
669 zł Więcej...Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 630 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
449 zł Więcej...