Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W związku z powyższym,
Agora podjęła decyzję w sprawie przygotowania i złożenia do prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgłoszenia dotyczącego zamiaru koncentracji przedsiębiorstw, mającej polegać na
nabyciu przez Agorę wszystkich udziałów posiadanych przez SFS Ventures w kapitale zakładowym Eurozet, wskutek czego Agora miałaby przejąć kontrolę nad Eurozet, w drodze wykonania Opcji Call. Jak czytamy w komunikacie, spółka zamierza złożyć tak zwane zgłoszenie antymonopolowe niezwłocznie po jego przygotowaniu.
- Podjęcie decyzji o zamiarze wykonania opcji nie jest równoznaczne z wykonaniem, ani nie powoduje po stronie spółki obowiązku wykonania, Opcji Call, zgodnie z postanowieniami umowy wspólników. Ostateczna decyzja spółki o ewentualnym skierowaniu do SFS Ventures oświadczenia o woli skorzystania z Opcji Call jest uwarunkowana, w szczególności, uzyskaniem zgody prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na nabycie przez spółkę wszystkich udziałów w kapitale zakładowym Eurozet posiadanych przez SFS Ventures - informuje Agora.
Zgodnie z postanowieniami umownymi, żądanie wykonania opcji może zostać złożone przez Agorę nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia i wykonania przyrzeczonej umowy sprzedaży udziałów w Eurozet zawartej 20 lutego br. pomiędzy spółką, SFS Ventures a Czech Radio Center.
Grupa Agora to jedna z największych grup medialnych w Polsce (m.in. wydawca „Gazety Wyborczej”), która obchodzi w tym roku 30-lecie swojego istnienia, a na rynku radiowym działa od ponad 20 lat. Notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest właścicielem trzech muzycznych marek radiowych stacji lokalnych:
Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda, internetowego radia
Tuba.FM oraz większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego
Radia TOK FM.
Obecnie w skład
Grupy Eurozet wchodzi pięć rozgłośni:
Radio ZET, Antyradio, Chillizet, Meloradio, Radio Plus, serwisy internetowe, w tym: radiozet.pl, antyradio.pl, chillizet.pl, radiostacja.pl i planeta.fm; a także Studio ZET produkujące reklamy oraz Eurozet Live - marka dedykowana projektom cross-mediowym i marketingowi miejsc i wydarzeń.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.