dodano: 2019-09-20 13:37 | aktualizacja:
2019-09-23 14:14
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: KKR/Leonine
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Holding „Leonine” (słowo przypomina lwa, ma odzwierciedlać bawarskie pochodzenie grupy - lew jest państwowym symbolem Bawarii) spełniła kryteria bycia związanym z rodzinnym regionem Bawarii i Monachium w południowych Niemczech oraz bycia renomą na arenie międzynarodowej. Od stycznia 2020 r. także inne jednostki spółki będą działały pod nową nazwą.
- Dzięki świetnemu zespołowi budujemy firmę, która tworzy treści, które inspirują - z pasją, doświadczeniem, wiedzą i kreatywnością - przyciągają kreatywne talenty i wykorzystują nowe możliwości zmieniającego się świata treści. Naszym celem jest ustanowienie Leonine jako niezawodnego „punktu kompleksowej obsługi” w zakresie treści premium.
Leonine Holding, kierowany jest przez CEO Freda Kogela, dyrektora operacyjnego dr Markusa Frerkera, dyrektora finansowego Joachima Scheuenpfluga i dyrektora ds. Dystrybucji Bernharda zu Castell, łączy działalność Leonine w trzech obszarach reprezentujących łańcuch wartości firmy:
Leonine Production, Leonine Distribution i
Leonine Licensing.
Firmy produkcyjne, takie jak Wiedemann & Berg Film, Odeon Film i i&u TV, kanał telewizyjny Tele 5, a także usługi SVOD Filmtastic, Home of Horror i Arthouse CNMA zachowają swoje nazwy. Zmiana nazwy nie wpłynie również na RTL II.
Inne firmy zajmujące się dystrybucją i licencjonowaniem będą działać pod marką Leonine od początku 2020 roku. Należą do nich Tele München ze spółkami powiązanymi TM International, Concorde Filmverleih i Concorde Home Entertainment, a także Universum Film.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.