reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Eurosport nawiązał współpracę z Twitterem wokół Tokio 2020

dodano: 2019-10-15 15:13
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Eurosport

Eurosport Tokio 2020 Igrzyska Olimpijskie Eurosport, czyli miejsce, w którym bije serce igrzysk olimpijskich w Europie1, ogłosił szeroką współpracę z Twitterem w zakresie publikacji treści wokół igrzysk olimpijskich Tokio 2020. Na profilach twitterowych Eurosportu w 16 krajach2, w tym w Polsce, umieszczane będą niemal w czasie rzeczywistym ekscytujące klipy i skróty najważniejszych wydarzeń z igrzysk, co będzie znakomitym dodatkiem do bogatej oferty cyfrowej stacji.

Tokio 2020 Twitter Eurosport


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ogłoszone przez Discovery i Eurosport partnerstwo z Twitterem dotyczy publikowania w czasie rzeczywistym materiałów wideo z igrzysk olimpijskich w Tokio. Dzięki niemu użytkownicy Twittera m.in. w Polsce zyskają dostęp do najwyższej jakości wideo, najlepszych momentów z transmisji Eurosportu na drodze do igrzysk, a także rozbudowanych klipów, obejmujących najważniejsze i najbardziej emocjonujące dla polskich kibiców wydarzenia igrzysk olimpijskich, w tym chwile decydujące o medalach. Na profilu twitterowym Eurosportu transmitowane będą ceremonie otwarcia i zamknięcia igrzysk3.

Współpraca ma także wymiar reklamowy. Discovery i Eurosport zaoferują oficjalnym sponsorom Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego specjalne formaty reklamowe, które pozwolą partnerom jeszcze lepiej wypromować swoje marki wokół igrzysk olimpijskich. Za publikację materiałów odpowiedzialne będą oficjalne konta twitterowe Eurosportu, a sprzedażą rozwiązań sponsoringowych zajmą się zespoły Discovery, Eurosportu i Twittera.

Publikowane na Twitterze materiały wideo pozwolą jeszcze bardziej zaangażować kibiców na najważniejszych dla Eurosportu rynkach w Europie. Będą także znakomitym pretekstem do nawiązania kontaktu z wybitnymi sportowcami, medalistami olimpijskimi i tymi, którzy na te medale dopiero liczą. Eurosport poszerzy dzięki temu niezwykle bogatą ofertę cyfrową związaną z igrzyskami olimpijskimi Tokio 2020. Materiały z Twittera będą łączyły kibiców ze stroną eurosport.pl, aplikacją Eurosportu oraz Eurosport Playerem, czyli jedyną platformą, w której dostępne będą relacje na żywo z 3500 godzin igrzysk olimpijskich i walki o każdy z 321 złotych medali, a wszystko w jakości 4K UHD.
 

– Wspólnie sprawimy, że relacje Eurosportu z Tokio dotrą do jeszcze większej liczby kibiców w Europie! Niezwykle cieszy nas współpraca z Twitterem, czyli najlepszą platformą do publikowania treści live i interakcji wokół nic. To dla nas idealne rozwiązanie, pozwalające zwiększyć zasięg naszych docenianych przez rynek relacji z igrzysk – powiedział Paul Rehrig, General Manager, Eurosport Digital.

– Użytkownicy Twittera korzystają z tej platformy, aby mieć dostęp do informacji i o nich dyskutować. Igrzyska olimpijskie to najważniejsza impreza sportowa 2020 roku, dlatego bardzo cieszy nas możliwość zaoferowania fanom w Europie skrótów najważniejszych wydarzeń w czasie rzeczywistym, a także relacji na żywo z ceremonii otwarcia i zamknięcia igrzysk. To będzie doskonałe źródło konwersacji, które rozpalą Twittera – dodał Kay Madati, Global Vice President and Head of Content Partnerships w Twitterze.

– Partnerstwo daje nam wielkie możliwości łączenia marek z najważniejszą imprezą sportową roku oraz ogromną i bardzo aktywną grupą użytkowników Twittera. Ta współpraca jest kolejnym dowodem, że Discovery i Eurosport są jedynymi firmami, które mogą zaoferować partnerom biznesowym dotarcie do milionów zaangażowanych fanów igrzysk olimpijskich w Europie – Mike Rich, Head of Sports Marketing Solutions w Discovery.

W 2018 roku Discovery transmisjami z igrzysk olimpijskich Pyeongchang 2018 zaangażowało więcej osób na wszystkich platformach w Europie niż kiedykolwiek wcześniej, co przyniosło firmie wiele prestiżowych nagród. Teraz nadawca, który jest światowym liderem w dostarczaniu widzom rozrywki na żywo, zaoferuje najbardziej kompleksowe relacje cyfrowe z letnich igrzysk olimpijskich w historii. Eurosport będzie jedyną platformą, na której kibice będą mogli obejrzeć każdą minutę transmisji każdej dyscypliny z udziałem wszystkich sportowców, na żywo i na żądanie na każdym urządzeniu – w telewizji, mediach społecznościowych, na stronie internetowej, na urządzeniach mobilnych, komputerach i za pośrednictwem connected TV.

1 Poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku.
2 Kraje, w których obowiązywać będzie partnerstwo: Polska, Austria, Belgia, Czechy, Dania, Grecja, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy. W Wielkiej Brytanii klipy będą publikowane z trzygodzinnym opóźnieniem w związku z obowiązującą umową sublicencyjną.
3 Ceremonie otwarcia i zamknięcia igrzysk będą transmitowane w: Polsce, Austrii, Belgii, Czechach, Irlandii, Niemczech, Norwegii, Portugalii i Szwecji


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Sport w TV


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

79 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 1,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 1,5m w wersji v2.1 dla...

42 zł Więcej...
reklama