reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

14-krotny wzrost oglądalności meczów PGNiG Superligi

dodano: 2019-10-17 13:42 | aktualizacja: 2019-10-17 15:04
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Superliga/satkurier.pl

PGNiG Superliga Spółka Superliga podała wrześniowe wyniki oglądalności transmitowanych w telewizji meczów PGNiG Superligi. Spotkania obejrzało średnio kilkanaście razy więcej widzów niż we wrześniu 2018 roku. Najwięcej fanów piłki ręcznej zgromadziło przed ekranami spotkanie NMC Górnika Zabrze z Gwardią Opole, którego widownia w TVP Sport wyniosła 113,3 tys. widzów, a w szczytowym momencie 218,5 tys.

PGNiG Superliga


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Mecze piłki ręcznej mężczyzn od sezonu 2019/2020 można oglądać na antenie TVP Sport, stronie tvpsport.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Cztery serie, osiem meczów - tak prezentował się zeszły miesiąc, jeżeli chodzi o transmisje szczypiorniaka w ogólnopolskiej telewizji. Rok wcześniej mecze były pokazywane na antenach sportowych stacji Platformy CANAL+.

Średnio każdy z ośmiu pokazanych meczów we wrześniu tego roku śledziło 79 tys. widzów. W porównaniu z wrześniem 2018 roku nastąpił ponad 14-krotny wzrost - wówczas średnia oglądalność jednego meczu wynosiła 5,7 tys. widzów.

Co więcej wszystkie spotkania z września 2019 roku można było obejrzeć również w mediach elektronicznych - poprzez stronę internetową tvpsport.pl, aplikację mobilną TVP Sport oraz nową stronę pgnig-superliga.pl. Średnia oglądalność każdego meczu wynosiła 1,2 tys. widzów. To w połączeniu z oglądalnością telewizyjną dało średnią oglądalność meczu na poziomie 80,2 tys.
 

Zgodnie z obraną przez zarząd strategią, PGNiG Superliga w znaczny sposób zwiększyła swoje zasięgi. To niezwykle istotne w kontekście rozwoju ligi – zarówno pod kątem promocyjnym, jak i biznesowym. Dzięki nowym kontraktom budujemy zainteresowanie rozgrywkami oraz umożliwiamy spółce ligowej i klubom zwiększenie przychodów sponsorskich oraz reklamowych. Dla biznesu poziom oglądalności jest jednym z najważniejszych wskaźników wpływających na wartość kontraktów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej oglądalności, a szereg zaplanowanych działań promocyjnych pozwala spodziewać się dalszych wzrostów

– powiedział Marek Janicki, prezes Superliga sp. z o.o.

W ramach zawartego kontraktu z Telewizją Polską, wybrane mecze mogą być transmitowane również na antenach regionalnych ośrodków. We wrześniu z takiej możliwości skorzystała stacja TVP Opole, przeprowadzając transmisję z dwóch spotkań Gwardii Opole. Przykładowo mecz z NMC Górnikiem Zabrze zgromadził na antenie TVP Opole średnio 7,6 tys. widzów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...