W trzecim kwartale 2019 roku przychody Grupy CANAL+ wyniosły 1,285 mld euro, w porównaniu z 1,247 mld euro w tym samym okresie 2018 roku (-0,9 proc.). Po przejęciu M7 Group, działającej w kilku europejskich krajach, operator ma prawie 19 mln abonentów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2019 roku przychody Grupy CANAL+ wyniosły 3,803 mld euro, co stanowi spadek o 1,8 proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2018 roku. Baza abonentów Grupy CANAL+, obejmująca kraje, w których działa M7 Group, osiągnęła poziom prawie 19 mln klientów w porównaniu z 16,3 mln na koniec września 2018 roku proforma.
Przychody z działalności telewizyjnej CANAL+ we Francji kontynentalnej nieznacznie spadły w porównaniu z pierwszymi dziewięcioma miesiącami 2018 roku, z powodu spadku ogólnej liczby abonentów indywidualnych (7,9 mln w porównaniu z 8,1 mln na koniec września 2018 roku proforma). Baza indywidualnych abonentów kanału CANAL+ wzrosła rok do roku w ujęciu netto o 99 tys. abonentów.
Przychody z działalności międzynarodowej wzrosły o 6,1 proc. w porównaniu z pierwszymi dziewięcioma miesiącami 2018 roku, dzięki wzrostowi liczby abonentów (+2,9 mln rok do roku), do czego przyczyniło się połączenie z M7 Group.
W trzecim kwartale Grupa CANAL+ kontynuowała swój plan rozwoju, w szczególności:
podpisała 16 września umowę partnerską z Netflixem, na mocy której od 15 października, początkowo tylko we Francji, wprowadzono ten serwis SVOD do oferty CANAL+.
M7 Group prowadzi działalność w kilku europejskich krajach, polegającą przede wszystkim na świadczeniu usług płatnej telewizji, nadawania oraz dystrybucji kanałów. Portfolio tej grupy obejmuje 11 marek w 8 krajach:
Austria (HD Austria),
Belgia (TV Vlaanderen i TéléSat),
Czechy i Słowacja (Skylink),
Holandia (Canal Digitaal i Online.nl),
Niemcy (M7 Deutschland i Diveo),
Rumunia i Węgry (freeSAT, UPC Direct, Focus Sat poprzez UPC DTH).
Na koniec czerwca br. polska Platforma CANAL+ (dawniej nc+) miała 2,163 mln abonentów, o 31 tys. mniej niż na koniec 2018 roku. Nie podano analogicznych wyników na koniec września br.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.