reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

PKN Orlen dołączył do grona partnerów Ekstraklasy

dodano: 2019-10-18 15:25
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Ekstraklasa/satkurier.pl

PKN Orlen PKN Orlen został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek. Innymi Oficjalnymi Partnerami Ekstraklasy są: Oshee, Kinga Pienińska, Sonko i Stihl. Głównym Partnerem Ekstraklasy jest LOTTO, a Partnerem Tytularnym - PKO Bank Polski.

PKN Orlen Ekstraklasa Oficjalny Partner


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Logotyp Orlen pojawi się między innymi na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach. Ponadto koncern obejmie wsparciem logistycznym spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie oraz dostarczaniem sygnału telewizyjnego do nadawców, w tym do CANAL+ i TVP (Partnerów Telewizyjnych), oraz do platformy Ekstraklasa.TV, dzięki której kibice mogą oglądać mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy poza granicami Polski.
 

Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki Orlen. Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki

– powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

Witamy kolejną potężną polską firmę wśród Oficjalnych Partnerów Ekstraklasy. Piłka nożna i rozgrywki klubowe są doskonałym obszarem do wzmacniania swojej marki i budowania silnych więzi z klientami dzięki emocjom towarzyszącym rozgrywkom sportowym. W ramach współpracy nie będziemy skupiać się wyłącznie na świadczeniach promocyjnych, ale chcemy tworzyć dla Orlenu szereg możliwości, by zbliżyć tę markę do kibiców i budować ich zaangażowanie wokół ważnych dla naszego partnera obszarów. Zamierzamy także wspólnie z zespołem Orlenu wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu

– komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

PKN Orlen prowadzi działalność na sześciu rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy Orlen to ponad 50 produktów petrochemicznych i rafineryjnych, sprzedawanych na 6 kontynentach w ponad 100 krajach. PKN Orlen jest także przemysłowym producentem energii elektrycznej, dysponuje również własnymi zasobami ropy i gazu.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 1,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 1,0 m w wersji v2.1...

79 zł Więcej...

Player+ BOX z pakietem MAX na 90 dni

Player+BOX to urządzenie pozwalające na odbiór treści za pomocą usługi...

129 zł Więcej...

Zestaw nc+ telewizja na kartę: ITI 2850ST + pakiet Start+1m

Zestaw nc+ telewizja na kartę: odbiornik combo ADB2850ST + karta...

139 zł Więcej...
reklama