Tegoroczna edycja SPORTEL pokazuje, jak w świat sportu szeroko wkracza nowoczesna technologia. Zwiększa wrażenie realizmu oglądanych scen i podkreśla emocje na boisku. Komentowany jest również temat rozwoju e-sportu jako kontentu i tworzonych na jego bazie produktów, a także ochrony praw i przeciwdziałania praktykom piractwa.- Rozpoczynamy przygotowania do procesu sprzedaży praw mediowych dotyczących pokazywania rozgrywek Ekstraklasy w sezonach 2021/22-2024/25. Już teraz spotykamy się na SPORTEL z najważniejszymi podmiotami działającymi w tej branży, by ocenić ich zainteresowanie i oczekiwania w odniesieniu do nowego przetargu. Przed nami trudne wyzwanie, bo rynek mediów jest coraz bardziej wymagający. Zbudowaliśmy jednak wewnątrz spółki silny merytorycznie zespół, który udowodnił już swoją wartość na etapie poprzedniego rekordowego kontraktu mediowego. Jestem przekonany, że mimo wielu zmiennych czynników na rynku medialnym, w sprawdzonym sztabie ekspertów możemy ten sukces co najmniej powtórzyć i po raz kolejny podpisać umowy, które zapewnią Ekstraklasie warunki do rozwoju w następnych latach - komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.
Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
679 zł Więcej...SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022
12 zł Więcej...Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...