dodano: 2019-10-28 14:40 | aktualizacja:
2019-10-28 16:03
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: broadbandtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupa Canal+ zaprzestała rozwoju usługi
Canalplay już na początku tego roku, skupiając się na sukcesywnym wzbogacaniu oferty VOD w ramach aplikacji OTT
myCanal.
W czerwcu 2018 roku prezes zarządu Grupy Canal+,
Maxime Saada, obwiniał otoczenie regulacyjne za blokadę umowy na wyłączność z Netflixem lub Amazonem, co z kolei doprowadziło jego zdaniem do spadku liczby subskrybentów Canalplay z 800 tys. do 200 tys. w ciągu 2 lat. Saada skrytykował wówczas również organy regulacyjne za uniemożliwienie oferowania ekskluzywnych treści, podczas gdy nadawca płaci podatki i zatrudnia tysiące osób we Francji, a Netflix nie ma takich obciążeń.
Następnie
Canal+ zawarł umowę z Netflixem i oferuje we Francji bibliotekę tej platformy VOD w ramach jednego ze swoich pakietów. Podobna oferta ma zostać wprowadzona na polski rynek do
Platformy Canal+.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.