Od 2 października br. użytkownicy platformy TVN Player mają dostęp do kolekcji programów motoryzacyjnych MotorTrend. Teraz, miesiąc od debiutu, partnerem projektu została marka samochodów, Peugeot.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Zainteresowanie marki Peugeot ofertą MotorTrend w kontekście reklamowym pokazuje, jak rynek ceni jakościowe treści motoryzacyjne. My zebraliśmy je w jedną kolekcję zawierającą setki godzin programów motoryzacyjnych z kraju i z zagranicy, dostępną ekskluzywnie tylko w player.pl
- komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.
Oferta MotorTrend to połączenie treści motoryzacyjnych z kraju i ze świata. Listę tytułów uzupełniają produkcje znane z anteny TVN Turbo oraz Discovery. Sukcesywnie kolekcja, dostępna tylko w serwisie Player, będzie wzbogacana o nowe produkcje oraz kolejne sezony programów (więcej tutaj).
Marka Peugeot w przyszłym roku będzie obchodzić 210 lat swojego istnienia. Działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. - W 2018 roku sprzedał ponad 1 740 000 samochodów. Definiuje się jako „high-end generalist”, czyli oferująca modele jakości premium skierowane do szerszego grona klientów - czytamy w komunikacie (dane za Discovery).
- Marka Peugeot zostaje partnerem debiutującego w Polsce projektu MotorTrend w momencie bardzo ważnego dla siebie debiutu nowego Peugeot 208. Jesteśmy zadowoleni, że będziemy mieli możliwość opowiedzenia o tym kluczowym dla marki modelu, jak również o pozostałej bogatej ofercie modelowej spod znaku lwa, za pośrednictwem jednego z najbardziej uznanych na świecie programów motoryzacyjnych.
- mówi Dorota Kozłowska, PR menedżer marki Peugeot w Polsce.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.