reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

23. Światowy Dzień Telewizji

dodano: 2019-11-20 15:44
autor: Łukasz Knapik | źródło: Discovery

Światowy Dzień Telewizji W czwartek, 21 listopada br., po raz dwudziesty trzeci, obchodzony będzie Światowy Dzień Telewizji. Dzień ten został ustanowiony w 1996 roku przez Organizację Narodów Zjednoczonych (ONZ) w dowód uznania roli, jaką pełni telewizja zwracając uwagę opinii publicznej na istotne kwestie gospodarcze i społeczne. Co roku globalne organizacje ACT (Association of Commercial Television), egta (Association of TV and radio sales houses) oraz EBU (European Broadcaster Union) łączą siły w celu promowania święta telewizji na świecie.

Światowy Dzień Telewizji


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W tym roku Światowy Dzień Telewizji obchodzony jest pod hasłem „różnorodności” (więcej tutaj). W szczególny sposób podkreślane są jej dwa wymiary:

- różnorodność kontentu - jakościowe, bezpieczne treści, które wzbudzają ciekawość i zaangażowanie widzów,
- różnorodność społeczna - temat coraz częściej podejmowany w produkcjach telewizyjnych i reklamach.
 

- Sposób konsumpcji mediów w erze digitalizacji nieustannie ewoluuje pod wpływem zmian, które zachodzą w stylu życia społeczeństwa dzięki nowy technologiom. Kluczowa dla widzów stała się swoboda, rozumiana jako szeroki wybór dopasowanych treści oraz możliwość ich konsumpcji w dowolnym miejscu i czasie. To właśnie różnorodność kontentu oraz dróg jego dotarcia do konsumenta stała się kierunkiem rozwoju telewizji, który możemy współcześnie obserwować na rynkach całego świata

- mówi Marcin Bogłowski, dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN Media.

Czwartek, 21 listopada br. to jednocześnie trzeci jubileusz powstania, jak informuje nadawca, pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji - tv.tvnmedia.pl, która jest częścią projektu tv♥ powołanego przez TVN Media (więcej tutaj). - Platforma stanowi bogatą bazę ponad 550 publikacji, które są źródłem wiedzy i aktualnych danych, z Polski i ze świata, na temat efektywnej komunikacji marketingowej we współczesnym ekosystemie mediów. Zbiór publikacji jest co tydzień poszerzany o nowe pozycje, aktualne wyniki badań, raporty oraz ciekawe inspiracje. Trzeci rok działalności latformy tv.tvnmedia.pl to także kontynuacja owocnej współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w ramach cykli #opiniejuroraeffie oraz #imaginationday. Projekty te na stałe wpisały się w świadomość branży, gromadząc unikalny kontent towarzyszący najważniejszym wydarzeniom rynkowym: konkursowi Effie Awards oraz Imagination Day - czytamy w komunikacie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

'SAT Kurier' abonament za 2020 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2020 r. z wysyłką...

89 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 800UHD

AB CryptoBox 800UHD - najnowszy odbiornik Ultra HD marki AB...

390 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...
reklama