reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

23. Światowy Dzień Telewizji

dodano: 2019-11-20 15:44
autor: Łukasz Knapik | źródło: Discovery

Światowy Dzień Telewizji W czwartek, 21 listopada br., po raz dwudziesty trzeci, obchodzony będzie Światowy Dzień Telewizji. Dzień ten został ustanowiony w 1996 roku przez Organizację Narodów Zjednoczonych (ONZ) w dowód uznania roli, jaką pełni telewizja zwracając uwagę opinii publicznej na istotne kwestie gospodarcze i społeczne. Co roku globalne organizacje ACT (Association of Commercial Television), egta (Association of TV and radio sales houses) oraz EBU (European Broadcaster Union) łączą siły w celu promowania święta telewizji na świecie.

Światowy Dzień Telewizji


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W tym roku Światowy Dzień Telewizji obchodzony jest pod hasłem „różnorodności” (więcej tutaj). W szczególny sposób podkreślane są jej dwa wymiary:

- różnorodność kontentu - jakościowe, bezpieczne treści, które wzbudzają ciekawość i zaangażowanie widzów,
- różnorodność społeczna - temat coraz częściej podejmowany w produkcjach telewizyjnych i reklamach.
 

- Sposób konsumpcji mediów w erze digitalizacji nieustannie ewoluuje pod wpływem zmian, które zachodzą w stylu życia społeczeństwa dzięki nowy technologiom. Kluczowa dla widzów stała się swoboda, rozumiana jako szeroki wybór dopasowanych treści oraz możliwość ich konsumpcji w dowolnym miejscu i czasie. To właśnie różnorodność kontentu oraz dróg jego dotarcia do konsumenta stała się kierunkiem rozwoju telewizji, który możemy współcześnie obserwować na rynkach całego świata

- mówi Marcin Bogłowski, dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN Media.

Czwartek, 21 listopada br. to jednocześnie trzeci jubileusz powstania, jak informuje nadawca, pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji - tv.tvnmedia.pl, która jest częścią projektu tv♥ powołanego przez TVN Media (więcej tutaj). - Platforma stanowi bogatą bazę ponad 550 publikacji, które są źródłem wiedzy i aktualnych danych, z Polski i ze świata, na temat efektywnej komunikacji marketingowej we współczesnym ekosystemie mediów. Zbiór publikacji jest co tydzień poszerzany o nowe pozycje, aktualne wyniki badań, raporty oraz ciekawe inspiracje. Trzeci rok działalności latformy tv.tvnmedia.pl to także kontynuacja owocnej współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w ramach cykli #opiniejuroraeffie oraz #imaginationday. Projekty te na stałe wpisały się w świadomość branży, gromadząc unikalny kontent towarzyszący najważniejszym wydarzeniom rynkowym: konkursowi Effie Awards oraz Imagination Day - czytamy w komunikacie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 249 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 GIP Box Mini HEVC

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki GIP dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami TVP 4K, Museum...

179 zł Więcej...