Jury tegorocznego konkursu IAB „Mixx Awards” nagrodziło brązem w kategorii „Innovations & Smart Solutions” rozwiązanie umożliwiające sterowanie głosowe Radiem Tok FM (Agora) w polskiej wersji językowej Asystenta Google. Nagrodę odebrali twórcy akcji z zespołu Tok FM, Spark Foundry i LiquidThread (Publicis Groupe); wręczenie statuetek odbyło się w środę, 27 listopada br. w Warszawie.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Mixx Awards” to konkurs IAB, w którym wyróżniane są „wyjątkowe kampanie marketingowe digital - łączące kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami”. W tym roku odbyła się jego 13. edycja. O nagrody IAB „Mixx Awards” rywalizowały 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. W kategorii „Innovations & Smart Solutions” brąz trafił do twórców akcji Tok FM na Asystencie Google.
Nagrodzone rozwiązanie pozwala użytkownikom urządzeń z nową wersją systemu Android uruchomić sterowanie głosowe Radiem Tok FM w polskiej wersji językowej. To funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Premiera akcji nastąpiła w marcu br. Radio Tok FM zostało pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać „na żywo” dzięki Asystentowi Google. Dodatkowo Tok FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca dostęp do podcastów z wielu kategorii tematycznych (więcej tutaj).
Z rozwiązania mogą obecnie korzystać posiadacze telefonów i tabletów z systemem Android oraz posiadacze iPhone'ów i iPadów, którzy zainstalują aplikację Asystent Google dostępną w AppStore.
Akcja Tok FM na platformie Asystent Google powstała dzięki współpracy Grupy Radiowej Agory (GRA) z Publicis Groupe, która jest jednym z pierwszych w Polsce certyfikowanych partnerów platformy Actions on Google. Za wdrożenie techniczne odpowiadały Spark Foundry i LiquidThread - agencje należące do Publicis Groupe.
Nagrody „Mixx Awards” przyznało jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców, które oceniało projekty, uwzględniając m.in. strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Przewodniczącą jury była Anna Iller, branded content manager Allegro.
v
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.