W piątek, 6 grudnia br. o godz. 18:45 na antenie telewizji Polsat zostanie wyemitowany blok reklamowy („Mikołajkowy blok reklamowy”), z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności przekazywany jest na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Przez 23 lata objęła ona swoją pomocą ponad 35 tysięcy dzieci. Akcję promują Krzysztof Kowalewski, Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Katarzyna Szczot „Kayah”, Anita Sokołowska, Joanna Liszowska, Barbara Kurdej-Szatan wraz z mężem Rafałem, Jerzy Mielewski i Maciej Dowbor.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak informuje nadawca, wspólna akcja Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media rokrocznie cieszy się wielkim zainteresowaniem. Poprzednia edycja przyciągnęła przed telewizory 6,1 milionów widzów. Dzięki temu udało się zebrać kwotę ponad 1,3 miliona złotych. Łącznie, dzięki temu przedsięwzięciu, do tej pory udało się zebrać prawie 19 milionów złotych, które w całości zostały przekazane na leczenie i rehabilitację chorych maluchów (więcej tutaj i tutaj).
Od czwartku, 21 listopada br. w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat będą emitowane specjalnie przygotowane ogłoszenia z udziałem gwiazd, które będą zachęcać widzów do włączenia Polsatu w piątek, 6 grudnia br. o godzinie 18:45, podczas „Mikołajkowego bloku reklamowego”. - Jak co roku zasada jest prosta: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci - informuje nadawca.
- To prosty gest! Hasło, które od lat jest dowodem na to, że pomoc widzów nie wymaga ogromnego wysiłku. Zwłaszcza w ten wyjątkowy dzień 6 grudnia, gdy wszyscy możemy obejrzeć „Mikołajkowy blok reklamowy”. Co roku z niecierpliwością wyczekujemy informacji o wynikach oglądalności tej akcji. Poprzednią edycję obejrzało ponad 6 milionów widzów. To pokazuje, że pomaganie jest dla nas czymś naturalnym. A dzieci, podopieczni Fundacji Polsat, są wdzięczne za każdą pomoc
- mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
W rolach głównych wystąpili Krzysztof Kowalewski (w roli świętego Mikołaja), Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała. W spotach towarzyszących kampanii wzięli udział: Katarzyna Szczot „Kayah”, Anita Sokołowska, Joanna Liszowska, Barbara Kurdej-Szatan wraz z mężem Rafałem, Jerzy Mielewski i Maciej Dowbor.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, ich reżyserami Vladimir Tarasiuk i Armin Kurasz, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Dodatkowo akcja będzie komunikowana w telewizji internetowej Ipla, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś fundacja objęła swoją pomocą 35 610 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 218 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe fundacja przekazała dotąd 237 780 433, 77 złotych (dane za Cyfrowym Polsatem) (więcej tutaj).
„Mikołajkowy blok reklamowy” - emisja w piątek, 6 grudnia 2019 roku o godz. 18:45 w telewizji Polsat.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.