ViacomCBS będzie domem dla ponad 140.000 odcinków seriali i 3.600 tytułów filmowych (w tym „Star Trek” i „Mission: Impossible”), z globalnymi możliwościami produkcyjnymi i ponad 13 mld dol. rocznie na inwestycje w treści. Firma będzie miała w USA udział w oglądalności na poziomie 22 proc.- To historyczny moment, w którym dwie kultowe firmy tworzą jednego z najważniejszych producentów i dostawców treści na świecie - powiedział Bob Bakish, prezes i dyrektor generalny ViacomCBS. - Dzięki połączeniu uzupełniających się zasobów, możliwości i utalentowanych zespołów CBS i Viacom, ViacomCBS będzie tworzyć i dostarczać treści premium dla własnych platform i dla innych stron, zapewniając jednocześnie innowacyjne rozwiązania dla reklamodawców i dystrybutorów na całym świecie. Jestem podekscytowany, że możemy służyć naszym odbiorcom, kreatywnym i handlowym partnerom oraz pracownikom, generując znaczącą długoterminową wartość dla naszych akcjonariuszy.