Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Biblioteka
The Lego Channel zawiera
ponad 1000 materiałów wideo, w tym treści powiązane z takimi markami, jak
Lego Ninjago, Lego Friends i Lego City, a także specjalne produkcje, w tym
Lego Jurassic World.
Wśród materiałów znajdują się także filmiki z recenzjami nowych zestawów klocków Lego oraz na temat tego, jak budować lepsze modele. Oprócz tego można obejrzeć materiały takich youtuberów, jak Rebrickulous.
- Misją grupy Lego jest inspirowanie i rozwijanie konstruktorów jutra - powiedział Jay Shah, dyrektor ds. globalnych treści Lego. - Dzięki uruchomieniu kanału Lego możemy dotrzeć do jeszcze większej liczby dzieci, które zobaczą naprawdę zabawne i wciągające treści, aby inspirować kreatywność i wyobraźnię oraz zachęcać do nauki.
Future Today uruchomiło swój pierwszy pakiet kanałów OTT w 2011 roku, a obecnie współpracuje w zakresie treści z ponad 350 partnerami - pomaga w dystrybucji, marketingu i monetyzacji ich treści poprzez tworzenie dedykowanych kanałów dla platform OTT.
Lego inwestuje w treści wideo powiązane ze swoimi produktami już kilku lat. Na całym świecie znany jest program reality show
„Lego Masters” dystrybuowany przez Endemol Shine Group. Natomiast Waddell Media wyprodukowało kilka dokumentów, w tym „The Secret World of Lego” ukazujący główną siedzibę firmy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.