reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Stopklatka w nowej odsłonie, bez „TV” [wideo]

dodano: 2019-12-19 16:40
autor: Łukasz Knapik | źródło: SPI International B.V.

Stopklatka Kanał filmowo-serialowy Stopklatka zaprezentuje się widzom w nowej odsłonie. Stacja zmienia oprawę audiowizualną i logotyp, a także dotychczasową nazwę, rezygnując z fragmentu „TV” (Stopklatka TV). Oprawa zadebiutuje na antenie w piątek, 20 grudnia br., razem z ramówką Stopklatki na święta Bożego Narodzenia.

Stopklatka


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak informuje nadawca, kompozycja logotypu podkreśla filmowy charakter stacji: poszczególne litery delikatnie na siebie nachodzą, a ich geometryczny kształt buduje wrażenie przestrzeni i trójwymiarowości. Na antenie ten dynamiczny efekt podbija jeszcze gra światłem. W projekcie wykorzystano rodzinę fontu „Favela”, stworzonego przez polskiego artystę Mateusza Machalskiego.

Główne kolory nowej oprawy stacji to odcienie niebieskiego oraz klasyczny granat, który wpisuje się w aktualne trendy - Instytut Pantone wybrał jeden z odcieni granatu kolorem roku 2020. Podstawowe barwy uzupełnione są przez koralową i żółtą. Dżingle i belki występują na antenie w trzech wersjach kolorystycznych, zależnie od pory dnia: żółtej (pasmo poranne), cyjanowej (programy popołudniowe) oraz koralowej (pasmo wieczorne). Zabieg ten ma na celu ułatwienie widzom nawigacji w ramówce oraz nadaje ramy identyfikacyjne poszczególnym pasmom.

Filmowy profil stacji podkreślają również 7-sekundowe animacje, które nawiązują do znanych motywów kinowych połączonych z symbolami polskich miast, takimi jak warszawski Pałac Kultury i Nauki czy katowicki Spodek. Koncepcja ta łączy historię kina z bliskimi polskim widzom kontekstami. W przyszłości stacja planuje rozwijać ten kierunek i zaprosić do współpracy wybitnych polskich animatorów.



Nowa identyfikacja audiowizualna Stopklatki została stworzona przez wewnętrzny dział autopromocji (więcej tutaj).
 

- Stopklatka jest jednym z filarów w telewizyjnym portfolio Kino Polska TV S.A. W listopadzie stacja odnotowała 1,06 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej, czyli więcej o 16,5 proc. niż przed rokiem. Dobre wyniki są efektem przemyślanych inwestycji w tę markę oraz konsekwentnej strategii programowej i marketingowej. Kolejnym krokiem w rozwoju kanału jest wprowadzenie nowej oprawy -mówi Bogusław Kisielewski, prezes Stopklatki S.A. i Kino Polska TV S.A.

- Stopklatka jest przede wszystkim filmowa i to właśnie widzowie doceniają w niej najbardziej - uzupełnia Jowita Buchman, dyrektorka programowa kanału. - Razem z nową oprawą graficzną, zaprezentujemy w święta bogatą ofertę filmową, w której znajdą się takie znakomite tytuły jak „Niekończąca się opowieść”, „Spacer po linie” z nagrodzoną Oscarem Reese Witherspoon i Joaquinem Phoenixem, komedie „American Pie: zjazd absolwentów” i „Nigdy nie jest za późno” z Meryl Streep. A jeszcze przed nowym rokiem, w sobotę 28 grudnia, na naszej antenie zadebiutuje drugi sezon świetnego serialu „Narcos” - dodaje.

Premiera nowej identyfikacji kanału na antenie odbędzie się w piątek, 20 grudnia br. (więcej tutaj)

Kanał rozpoczął nadawanie 15 marca 2014 roku (więcej tutaj).
 
Joaquin Phoenix i Reese Witherspoon w filmie „Spacer po linie”, emitowanym w kanale Stopklatka, foto: Twentieth Century Fox Film Corporation
Joaquin Phoenix i Reese Witherspoon w filmie „Spacer po linie”, emitowanym w kanale Stopklatka, foto: Twentieth Century Fox Film Corporation


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Dreambox DM900 Ultra HD 2xS2X Multistream

Najnowszy odbiornik UHD cenionej marki Dreambox - nowy model DM900...

1 250 zł Więcej...

Zestaw nc+ telewizja na kartę: ADB 5800S + pakiet Start+1m

Zestaw nc+ telewizja na kartę: odbiornik ADB5800S + karta na...

119 zł Więcej...

DJI Osmo Pocket

1 590 zł Więcej...
reklama