- Stopklatka jest jednym z filarów w telewizyjnym portfolio Kino Polska TV S.A. W listopadzie stacja odnotowała 1,06 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej, czyli więcej o 16,5 proc. niż przed rokiem. Dobre wyniki są efektem przemyślanych inwestycji w tę markę oraz konsekwentnej strategii programowej i marketingowej. Kolejnym krokiem w rozwoju kanału jest wprowadzenie nowej oprawy -mówi Bogusław Kisielewski, prezes Stopklatki S.A. i Kino Polska TV S.A.
Premiera nowej identyfikacji kanału na antenie odbędzie się w piątek, 20 grudnia br. (więcej tutaj)- Stopklatka jest przede wszystkim filmowa i to właśnie widzowie doceniają w niej najbardziej - uzupełnia Jowita Buchman, dyrektorka programowa kanału. - Razem z nową oprawą graficzną, zaprezentujemy w święta bogatą ofertę filmową, w której znajdą się takie znakomite tytuły jak „Niekończąca się opowieść”, „Spacer po linie” z nagrodzoną Oscarem Reese Witherspoon i Joaquinem Phoenixem, komedie „American Pie: zjazd absolwentów” i „Nigdy nie jest za późno” z Meryl Streep. A jeszcze przed nowym rokiem, w sobotę 28 grudnia, na naszej antenie zadebiutuje drugi sezon świetnego serialu „Narcos” - dodaje.
Miernik Signal ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
799 zł Więcej...Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5679) EVOBOX
Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...
219 zł Więcej...Kabel HDMI 2.0 4K Light 2,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
25 zł Więcej...