- Stopklatka jest jednym z filarów w telewizyjnym portfolio Kino Polska TV S.A. W listopadzie stacja odnotowała 1,06 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej, czyli więcej o 16,5 proc. niż przed rokiem. Dobre wyniki są efektem przemyślanych inwestycji w tę markę oraz konsekwentnej strategii programowej i marketingowej. Kolejnym krokiem w rozwoju kanału jest wprowadzenie nowej oprawy -mówi Bogusław Kisielewski, prezes Stopklatki S.A. i Kino Polska TV S.A.
Premiera nowej identyfikacji kanału na antenie odbędzie się w piątek, 20 grudnia br. (więcej tutaj)- Stopklatka jest przede wszystkim filmowa i to właśnie widzowie doceniają w niej najbardziej - uzupełnia Jowita Buchman, dyrektorka programowa kanału. - Razem z nową oprawą graficzną, zaprezentujemy w święta bogatą ofertę filmową, w której znajdą się takie znakomite tytuły jak „Niekończąca się opowieść”, „Spacer po linie” z nagrodzoną Oscarem Reese Witherspoon i Joaquinem Phoenixem, komedie „American Pie: zjazd absolwentów” i „Nigdy nie jest za późno” z Meryl Streep. A jeszcze przed nowym rokiem, w sobotę 28 grudnia, na naszej antenie zadebiutuje drugi sezon świetnego serialu „Narcos” - dodaje.
Mini PC Homatics Dongle G Google TV
Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...
269 zł Więcej...Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC
Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...
1 690 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
449 zł Więcej...