dodano: 2020-01-08 15:57 | aktualizacja:
2020-01-09 12:31
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: Eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Eurosport 1 pokazał na żywo wszystkie kwalifikacje i konkursy zakończonego w poniedziałek
68. Turnieju Czterech Skoczni, którego triumfatorem został ambasador stacji
Dawid Kubacki. Niezwykle wysoki i wyrównany poziom rywalizacji sprawił, że wielkie emocje trwały aż do ostatniego skoku w Bischofshofen. Przełożyło się to na historyczne wyniki oglądalności:
średnio ponad 1,1 mln widzów w grupie A4+ i całościowo 4,35 mln osób przy ratingu w grupie A16-49 – 1.63, o 22% wyższym niż poprzedni rekord zanotowany w minionym sezonie.
Podczas każdej z ośmiu relacji Eurosport 1 był najlepszym płatnym kanałem na rynku zarówno w grupie A4+, jak i A16-19. Podczas emitowanych na wyłączność kwalifikacji do kolejnych konkursów Eurosport 1 był drugim najpopularniejszym kanałem telewizyjnym na rynku wśród ogółu widzów.
Przełom roku był niezwykle intensywnym i pełnym sportowych emocji czasem w Eurosporcie 1! Wspólnie przeżywaliśmy wszystkie kwalifikacje i konkursy Turnieju Czterech Skoczni i jesteśmy bardzo dumni, że Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu, we wspaniałym stylu wygrał poniedziałkowy konkurs i cały turniej. Piękna rywalizacja, a także znakomita praca zespołów produkcyjnych i redakcji Eurosportu oraz grupy TVN Discovery przyniosły nam historyczne wyniki oglądalności. To był wspaniały początek niezwykle emocjonującego roku, podczas którego pokażemy na antenach Eurosportu dziesiątki tysięcy godzin transmisji na czele z igrzyskami olimpijskimi w Tokio
– powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, członkini zarządu TVN Discovery Polska i dyrektor Eurosport Polska.
Przez cały turniej, który jak zawsze rozgrywany był w Oberstdorfie, Garmisch-Partenkirchen, Innsbrucku i Bischofshofen, skoczkom towarzyszył reporter Eurosportu
Kacper Merk oraz ekspert stacji
Jakub Kot. Analizy i wywiady prosto z Niemiec i Austrii uzupełniały transmisje komentowane przez
Marka Rudzińskiego i Igora Błachuta oraz relacje ze studia z udziałem m.in.
Krzysztofa Bieguna.
Eurosport prowadził również rozbudowane działania w mediach społecznościowych. Vlogi specjalnego wysłannika stacji na TCS
Filipa Folczaka miały blisko 0,5 mln wyświetleń. Publikowane podczas Turnieju Czterech Skoczni posty na profilu stacji na Facebooku docierały średnio do prawie 135 tys. użytkowników, generując łącznie ponad 100 tys. interakcji. Rekordowa grafika, przedstawiająca trzech polskich zwycięzców TCS – Adama Małysza, Kamila Stocha i Dawida Kubackiego, w ciągu 18 godzin dotarła organicznie do ponad 1,7 mln osób i została udostępniona przeszło 7 tys. razy.
Sezon zimowy na antenie Eurosportu potrwa do 22 marca 2020 roku. W tym czasie widzowie obejrzą ponad 1000 godzin transmisji z konkursów i kwalifikacji skoków narciarskich, biathlonu, narciarstwa alpejskiego i dowolnego, biegów narciarskich, kombinacji norweskiej, snowboardu i saneczkarstwa.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement
Fot. Eurosport / Getty Images
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.