W niedzielę, 12 stycznia br. odbędzie się 28. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP). To także dziewiąty raz, kiedy Play (P4) wesprze fundację, tym razem w zbieraniu środków dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. W kampanii promocyjnej udział wzięli m.in. Barbara Kurdej-Szatan, Maciej Łagodziński i Jerzy Owsiak. Klienci sieci Play mogą pomagać WOŚP przez doładowywanie swojego konta lub opłacenie faktury za abonament w aplikacji Play24.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Aplikacja Play24 to serwis umożliwiający zarządzanie kontem i usługami w Play (więcej tutaj). Korzysta z niej ponad 4,3 mln użytkowników. Liczba wykonanych transakcji jest widoczna na ekranie głównym aplikacji. Aktywne korzystanie z aplikacji będzie powiększało kwotę, która zostanie przekazana podopiecznym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tej akcji istotna jest każda złotówka, czyli symboliczny kciuk uniesiony w górę, rejestrowany przy okazji płatności.
Uniesione kciuki to także zachęta dla samych twórców „#TeamPlay<3” do przygotowania treści w kanałach YouTube oraz InstaStories. Im więcej osób zaangażuje się w akcję, tym więcej aktywności związanych z WOŚP pojawi się w mediach społecznościowych. Dzięki temu jeszcze więcej osób weźmie udział w pomaganiu.
Po przekroczeniu określonych progów liczby kciuków twórcy opublikują na swoich kanałach specjalne treści, w tym nietypowe wyzwania czy oryginalne pomysły, zachęcające fanów do jeszcze intensywniejszego wspierania akcji. Aktualną liczbę zaangażowanych osób można sprawdzić bezpośrednio w aplikacji.
W działaniach na rzecz WOŚP biorą dział twórcy współpracujący na co dzień z siecią Play.
Wśród nich są: Remigiusz Wierzgoń „Rezi”, Magdalena Kogut-Wałęcka „Szczesliva”, Martin Stankiewicz, Maciej Dąbrowski „Człowiek Warga”, Ewa Grzelakowska-Kostoglu „Red Lipstick Monster”, Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła z „Mówiąc inaczej”, Szparagi, Paulina Lis „Paulina Lisie Piekło”, Dawid Myśliwiec, Piotr Ogiński z „Kocham gotować”, Justyna Kozłowska „10 Minut Spokoju”, Michał Paweł Wilczewski „Wujaszek Liestyle”, Adam Zimmermann „Naruciak”, Karol Wiewiórski „Sitr0x”, Adrian Molenda „Manoyek”, Agnieszka Wilczewska „Ciocia Liestyle”, Piotr Skowyrski „Izak”, Tomasz Działowy „Gimper”, Jakub Weber „Jcob”, Karol Gązwa „Blowek”, Karol Dąbrowski „Karolek” i Przemysław Woźnica „Disowskyy”. W tym roku dołączyli do nich także nowi członkowie „#TeamPlay<3”: Zofia Zborowska, Friz oraz organizacja e-sportowa Illuminar Gaming.
Play przygotował również film promujący akcję, w którym występują twórcy zaangażowani w projekt.
Zakończenie akcji „Play dla WOŚP” oraz wykonanie ostatniego z wyzwań odbędzie się w strefie Play na placu Bankowym w Warszawie podczas finału WOŚP (więcej tutaj).
Za współpracę i koordynację influencerów odpowiadają MediaCom Beyond Advertising oraz Agencja Plej.
Strefa Play znajdzie się przy głównej scenie WOŚP na placu Bankowym w Warszawie. Odwiedzających Play czekają spotkania z gwiazdami i influencerami oraz wiele konkursów i gadżetów. Swoją obecność w strefie zapowiedzieli twórcy z „#TeamPlay<3”, którzy wspólnie z uczestnikami namalują obraz. Play zaprasza również do zrobienia sobie zdjęcia 180 stopni na niepowtarzalnych tłach przygotowanych specjalnie na 28. finał WOŚP. Oczywiście, na miejscu będzie można też osobiście wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Jak co roku Play przygotował 100 unikatowych kart SIM ze specjalnymi numerami. W dniu finału Jerzy Owsiak, prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, na antenie telewizyjnego studia WOŚP przeprowadzi aukcję kart pokrytych elementami wykonanymi z 24-karatowego złota.
Na chętnych czeka także aplikacja „28 WOSP”, w której - jak co roku - można sprawdzić aktualności na temat finału oraz mnóstwo statystyk dotyczących pomagania. Najbardziej zapaleni fani WOŚP będą mieli okazję zdobyć tytuł „WOŚPoznawcy”. Darmowa aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play (Android) oraz App Store (iOS).
Tradycyjnie Play i pozostali operatorzy uruchomili też specjalny numer charytatywnego SMS-a, z którego całkowity dochód będzie przekazany na konto Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wystarczy wysłać słowo „Serce” na numer 75 565 (5 zł + VAT). Ta część akcji potrwa w tym roku do środy, 22 stycznia (dane za P4).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.