reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Gazeta.pl promuje program „Studio biznes”

dodano: 2020-01-17 03:36
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Gazeta.pl „Studio biznes” „Studio biznes” to program biznesowo-motoryzacyjny, którego prowadzącym jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny next.gazeta.pl (Agora). Od stycznia br. trwa kampania reklamowa tego formatu, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, Radio Tok FM, kina Helios oraz internet.

Gazeta.pl „Studio biznes”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kreacje promujące „Studio biznes” na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się na ulicach Warszawy i Poznania. Spoty reklamujące program będzie można usłyszeć w Radiu Tok FM, a także zobaczyć w kinach sieci Helios oraz na wszystkich stronach i w aplikacjach grupy Gazeta.pl. Za kreację reklamową, planowanie oraz zakup mediów odpowiadają redakcja i dział marketingu Gazeta.pl. Kampania „Studia biznes” potrwa dwa miesiące.

- Po pół roku istnienia programu możemy z całą pewnością stwierdzić, że połączenie tematyki biznesowej  i motoryzacyjnej  w jednym formacie było strzałem w dziesiątkę. Potwierdzają to nie tylko dane dotyczące oglądalności, ale także zainteresowanie klientów reklamowych

- mówi Magdalena Biednik, dyrektor biznesu Moto.pl.


Od czerwca 2019 roku „Studio biznes” można oglądać „na żywo” w każdą środę o godzinie 12:00 na stronie głównej gazeta.pl i na portalu społecznościowym Facebook. Program, nadawany jednocześnie z dwóch studiów mieszczących się w siedzibie Agory, trwa około 40 minut i ma cztery części. Obejmuje: rozmowę z gościem, felieton o technologiach i aplikacjach, dyskusję dotyczącą tematu tygodnia i część motoryzacyjną, w której premiery samochodów prezentuje Tomasz Korniejew, redaktor naczelny moto.pl (więcej tutaj).

- „Studio biznes” to jedyny program w polskim internecie, który łączy tematy biznesowe z tym, co naprawdę interesuje internautów. Mówimy ludzkim językiem o sprawach, które dotyczą każdego: o podwyżkach cen, wakacjach, finansach osobistych, zmianie samochodu czy ekologii. To biznes z ludzką twarzą, o którym w wyjątkowy sposób potrafią mówić Łukasz Kijek i Tomasz Korniejew

- przekonuje Bartosz Raj, szef newsroomu Gazeta.pl, w którym powstaje program.

 
Łukasz Kijek i Tomasz Korniejew w kampanii promującej program „Studio biznes”, foto: Agora
Łukasz Kijek i Tomasz Korniejew w kampanii promującej program „Studio biznes”, foto: Agora


„Studio biznes” - emisja w środy o godz. 12:00 na portalu gazeta.pl.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

'SAT Kurier' - 5-6/2020 wersja elektroniczna

Limitowana edycja SAT Kuriera 3-4/2020 - 1 egz., który otrzymają...

10 zł Więcej...

Uchwyt do krokwi pod rynnę

Uchwyt do krokwi pod rynnę

199 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SX88 4K UHD S2 + IP

Octagon SX88 4K UHD S2 - odchudzona wersja odbiornika UHD...

399 zł Więcej...
reklama