dodano: 2020-01-20 11:16 | aktualizacja:
2020-01-20 13:12
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: NBCUniversal/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Serwis Peacock będzie podzielony na dwie oferty:
- Peacock Free: Ta bezpłatna opcja z reklamami zapewni dostęp do ponad 7.500 godzin treści, w tym dzień po emisji do bieżących sezonów wybranych seriali, kompletnych klasycznych seriali, popularnych filmów, codziennych wiadomości i programów sportowych, treści w języku hiszpańskim, wybranych odcinków produkcji oryginalnych Peacock, a także kanałów takich, jak „SNL Vault”, „Family Movie Night” i „Olympic Profiles”.
- Peacock Premium: W pakiecie bez dodatkowych opłat dla 24 mln abonentów Comcast i Cox, ta opcja z reklamami będzie dodatkowo obejmować pełne sezony produkcji oryginalnych Peacock, dostęp dzień po emisji do bieżących sezonów większej liczby seriali, natychmiastowy dostęp do nocnych talk show i dodatkowo sport - w tym Premier League - w sumie ponad 15.000 godzin treści. Dla użytkowników niebędących abonentami Comcast i Cox, Peacock Premium będzie dostępny w cenie 4,99 dol. miesięcznie.
Firma spodziewa się włączyć Peacock Premium do ofert kolejnych partnerów w nadchodzących miesiącach.
Klienci Premium będą mogli wyłączyć reklamy za dodatkowe 5 dol. miesięcznie, lub każdy klient będzie mógł od razu wykupić wersję bez reklam za
9,99 dol. miesięcznie.
Klienci Xfinity X1 i Flex uzyskają dostęp do Peacock Premium już
15 kwietnia. Od
15 lipca Peacock Free i Peacock Premium będą dostępne w całych Stanach Zjednoczonych na wielu urządzeniach.
Firma oczekuje, że do 2024 roku osiągnie
30-35 mln aktywnych kont.
Wśród seriali oferowanych w Peacock znajdą się:
„Prawo i porządek”, „Prawo i porządek: sekcja specjalna”, „Prawo i porządek: zbrodniczy zamiar”, „Chicago Fire”, „Chicago P.D.”, „Chicago Med”, „Yellowstone”, „Dwóch i pół”, „George Lopez”, „Rockefeller Plaza 30”, „Bates Motel”, „Battlestar Galactica”, „Brooklyn 9-9”, „Zdrówko!”, „Świat według Chrisleya”, „Kamuflaż”, „Downton Abbey”, „Wszyscy kochają Raymonda”, „Frasier”, „Friday Night Lights”, „House”, „Z kamerą u Kardashianów”, „Diabli nadali”, „Świat według Bundych”, „Detektyw Monk”, „Biuro”, „Parks and Recreation”, „Spokojnie, tatuśku”, „Świry”, „Bananowy doktor”, „Saturday Night Live”, „Superstore”, „Will i Grace” i „Ciekawski George”.
Oferta filmów w Peacock obejmie takie tytuły, jak:
„Szybcy i wściekli 9”, „Park Jurajski 3”, „American Pie”, „Druhny”, „Wpadka”, „Poznaj mojego tatę”, „Poznaj moich rodziców”, „Piękny umysł”, „Powrót do przyszłości”, „Tajemnica Brokeback Mountain”, „Kasyno”, „Witaj w klubie”, „Rób, co należy”, „Erin Brockovich”, „E.T.”, „Pole marzeń”, „Szczęki”, „Klub winowajców”, „Jak ukraść Księżyc”, „Trolle 2”, „Dzieciak rządzi 2”, „Krudowie 2”, „Shrek”, seria filmów z Bournem oraz produkcje „Szybcy i wściekli”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.