1 840 000 zł - to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Akcję charytatywną „Reklama dzieciom” wsparło 18 reklamodawców. W środę, 25 grudnia 2019 roku, w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia, w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości” (emisja także w TVP Polonia, TVP Wilno i TVP Info), został wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
27. edycję „Reklamy dzieciom” wsparły: Egis Polska, Energa, FCA Poland, GCM Global Collection, Grupa Lotos, McCormick Polska, MGA Entertainment Poland, Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Nestle Polska, Netflix, PGE Polska Grupa Energetyczna, PKP Polskie Linie Kolejowe, Polska Spółka Gazownictwa, PZU, Samsung Electronics Polska, USP Zdrowie, Wawel i Woseba.
Jak informuje nadawca, dochód z 27. akcji charytatywnej „Reklama dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej i które do akcji zakwalifikuje komisja do spraw darowizn TVP. Informacja o beneficjentach zostanie opublikowana na stronie internetowej akcji (przejdź na stronę).
- Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie naszych partnerów biznesowych. Przez 27 lat akcja „Reklama dzieciom” zakorzeniła się w świadomości reklamodawców. Tylko dzięki ich wsparciu mamy realną szansę pomóc potrzebującym dzieciom
- mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Przez ten czas ponad 27 milionów złotych z akcji „Reklama dzieciom” trafiło do ponad tysiąca placówek.
W poprzedniej edycji TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad pięciu tysiącom dzieci. Zebrane pieniądze zostały przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, logopedycznej, ćwiczeń sensomotorycznych, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami (dane za TVP) (więcej tutaj).
Przypomnijmy, iż blok „Reklama dzieciom” został wyemitowany w środę, 25 grudnia 2019 roku, w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia, w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości” (emisja także w TVP Polonia, TVP Wilno i TVP Info - więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.