reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Z programu smartDOM korzysta 2 mln klientów

dodano: 2020-01-31 15:27
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Cyfrowy Polsat/Polkomtel

smartDOM 2 mln klientów Blisko sześć lat po uruchomieniu smartDOM, ze tego wspólnego programu Plusa i Cyfrowego Polsatu korzysta już ponad 2 mln klientów, a łączna liczba posiadanych przez nich usług wynosi ponad 6 mln. Z tej okazji operatorzy przygotowali prezenty i niespodzianki, z których w najbliższych tygodniach będą mogli skorzystać klienci smartDOM oraz innych ofert łączonych. Jednocześnie rusza ogólnopolska kampania reklamowa mówiąca o sukcesie programu.

smartDOM 2 mln klientów


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Program smartDOM to wymierne korzyści bez żadnych dodatkowych zobowiązań i dziś możemy śmiało powiedzieć, że sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług i chętnie się na nie decydują, a najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że z takiej możliwości skorzystało już 2 miliony osób, czyli więcej niż co trzeci klient naszej Grupy - mówi Justyna Kulka, Członek Zarządu Polkomtelu, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu. - Cieszymy się, że nasze usługi sprawdziły się w tak wielu polskich domach, a Polacy tak chętnie wybierają nasz program. W imieniu wszystkich osób zaangażowanych w jego tworzenie chciałabym podziękować za zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni. To dla nas ogromny zaszczyt i satysfakcja, a zarazem motywacja do dalszego tworzenia produktów i ofert z myślą o naszych klientach - dodaje.

- Dla nas najważniejsze jest to, czego chcą nasi klienci - pracujemy i tworzymy usługi dla nich. I cieszymy się, że tak chętnie wybierają naszą ofertę, która jest prosta - telewizja, internet i telefon dla każdego wszędzie. Polacy tego chcą, a my im to dajemy. Jesteśmy dumni, że tak wielu klientów nam zaufało i korzysta codziennie z tego, co dla nich przygotowaliśmy - podkreśla Maciej Stec, Wiceprezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Jak czytamy w komunikacie, rozpiętość wiekowa użytkowników programu smartDOM wynosi od 18 do 99 lat. Największą grupę stanowią osoby między 31. a 50. rokiem życia - to ponad połowa wszystkich korzystających. Klient z największą liczbą usług korzysta z 9 z nich i dzięki rabatom oszczędza miesięcznie 125 zł, co w skali roku daje 1500 zł.

Program smartDOM wystartował 18 lutego 2014 roku i jego głównym hasłem było „Oszczędzanie przez dodawanie”. Od samego początku był pomyślany jako rozwiązanie dla osób, które nie lubią przepłacać. Dzięki łączeniu usług Plusa i Cyfrowego Polsatu mogły płacić mniej za swoje rachunki i generować oszczędności. Program smartDOM zaczynał od trzech podstawowych usług - telewizji, internetu i telefonu - i wystarczyło posiadać jedną z nich, by przy zakupie kolejnych otrzymać rabat.

Dzisiaj smartDOM to największy w Polsce program tego typu, oferujący szeroki zakres produktów. Jest tu zarówno telewizja satelitarna, kablowa w technologii IPTV i naziemna cyfrowa, jak i internet mobilny i domowy LTE oraz Plus Światłowód, Plus Abonament, telefon stacjonarny, ubezpieczenia, prąd, gaz czy monitoring.
 

Rabaty w smartDOM - 10 zł/mies. na każdą dokupioną usługę - naliczane są przez cały okres trwania umowy (wyjątkiem są ubezpieczenie, gaz, prąd oraz monitoring), jest to więc oszczędzanie długoterminowe. Co ważne każdą kolejną usługę można dokupić w dowolnym momencie.

Również osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mają możliwości łączenia wybranych usług - w ramach programu smartFIRMA.

Nagrody dla klientów smartDOM
Jak informują operatorzy, dwa miliony użytkowników programu smartDOM to okazja do świętowania oraz podziękowań za zaufanie, jakim klienci obdarzyli Plusa i Cyfrowy Polsat. Specjalnie uhonorowany zostanie dwumilionowy klient smartDOM, dla którego przygotowane zostały nagrody rzeczowe oraz roczny dostęp do pakietu usług.

Prezenty i niespodzianki czekają na wszystkich klientów smartDOM i będą o nich informowani SMS-ami przez cały najbliższy miesiąc, czytamy w komunikacie.

Zaplanowano wyjątkowy wieczór w Centrum Nauki Kopernik, które będzie otwarte tylko dla klientów smartDOM i będą oni mogli bezpłatnie zwiedzić wystawę „Zmierz się”, galerię „Re;generacja” oraz „Strefę eksperymentowania”.

W lutowe środy wysyłane będą instrukcje, jak otrzymać w prezencie miesięczne kody dostępu do pakietów: Ipla Premium, Ipla Polsat Sport Premium, Ipla Sport, Ipla HBO. Również w lutym rozdanych zostanie 650 biletów na mecze siatkarskiej PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet.

Planowane są też specjalne zamknięte pokazy kinowe filmów.

smartDOM świętuje w ogólnopolskiej kampanii
Ambasadorami programu od samego początku jego funkcjonowania są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym korzystają z usług Cyfrowego Polsatu i Plusa. Ta para aktorska występuje również w najnowszej kampanii, która od 30 stycznia pojawi się na ekranach telewizorów, a także w radiu i na nośnikach zewnętrznych. Autorem kreacji jest agencja Scholz&Friends, za produkcję odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Xantus. Reżyserem spotu według scenariusza przygotowanego przez Michała Witka i Macieja Ładzińskiego jest Piotr Kumik. Najnowszą kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Cyfrowy Polsat


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Opticum AX1000+ LTE

Wysokiej jakości telewizyjna antena UHF marki Opticum. Zaprojektowana specjalnie do...

69 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

259 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 800UHD

AB CryptoBox 800UHD - najnowszy odbiornik Ultra HD marki AB...

349 zł Więcej...
reklama