Jednocześnie w ofercie związanej z wydarzeniem sportowym pojawił się szereg audycji. Są to m.in. „Droga do EURO 2020”, „Biało-czerwoni na EURO 2020”, „Dzień na EURO 2020” oraz „Kronika Biało-Czerwoni”.Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to najważniejsze wydarzenie sportowe bieżącego roku. Fenomen popularności zarówno dyscypliny, jak i naszej Reprezentacji przyczynia się do budowania rekordowych oglądalności. Pamiętamy, że w samej telewizji mecz Polska – Portugalia cztery lata temu oglądało 16 mln widzów, co dawało nadającym go stacjom telewizyjnym 86 proc. udziału w widowni. Na Mistrzostwach Świata w Rosji w 2018 roku mecz Polska – Kolumbia przyciągnął przed telewizory 14 mln Polaków, a w internecie zanotowaliśmy niespotykaną do tej pory liczbę widzów. Święto sportowe jest też świętem komercyjnym. Przy okazji UEFA Euro akcje promocyjne szykują nie tylko oficjalni sponsorzy wydarzenia, ale też sponsorzy Reprezentacji i liczne firmy budujące swoją komunikację na wyzwalanych w trakcie meczów emocjach
- komentuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
Już Mistrzostwa Świata w Rosji pokazały, jak dużą widownię mają mecze online. Udostępniliśmy naszym widzom darmowy dostęp do transmisji na żywo, z którego chętnie korzystano. Dwa lata temu zanotowaliśmy ponad pół miliona odtworzeń meczów na żywo oraz wielokrotnie więcej odtworzeń skrótów, bramek i podsumowań. W tym roku naszym klientom udostępniamy m.in. możliwość reklamy w telewizji hybrydowej oraz możliwości stworzenia kompleksowej komunikacji z wykorzystaniem reklamy, obecności w dedykowanych programach oraz kampanii angażujących widzów w sieci online
- komentuje Ewelina Czuba.
Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
319 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle R 4K
Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
259 zł Więcej...