reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

TVP ogłosiła cennik reklam podczas Euro 2020

dodano: 2020-02-04 12:46 | aktualizacja: 2020-02-04 15:26
autor: Jerzy Kruczek | źródło: TVP

Euro 2020 Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży czasu reklamowego podczas UEFA Euro 2020. Wśród nowości m.in. wprowadzenie wyłącznie sprzedaży cennikowej oraz zakupu łączonego.

Euro 2020


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży obowiązujące dla reklam przy transmisjach UEFA Euro 2020. Mistrzostwa Europy odbędą się pomiędzy 12 czerwca a 12 lipca 2020 roku i pierwszy raz w historii gospodarzami będzie 12 miast z 11 europejskich państw. Zgodnie z zasadami licencji, pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy tego sportowego wydarzenia. Sprzedaż czasu reklamowego rozpocznie się 10 lutego.

Najważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport. Cała sprzedaż będzie objęta wyłącznie zakupem cennikowym. Jednocześnie przy meczach Reprezentacji Polski oraz w fazie półfinałowej i w finale obowiązują specjalne zasady rabatowe uzależnione od wydatków w trakcie mistrzostw.
 

Wraz z ogłoszeniem zasad opublikowano cennik reklamowy. Najwyżej wycenionymi blokami reklamowymi są przerwy reklamowe w trakcie meczu Polska – Hiszpania. Cena 30-sekundowego spotu po pierwszej połowie lub przed drugą połową w sprzedaży łączonej, tj. TVP1 i TVP Sport wynosi 461.700 zł (cena przed rabatami).
 

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to najważniejsze wydarzenie sportowe bieżącego roku. Fenomen popularności zarówno dyscypliny, jak i naszej Reprezentacji przyczynia się do budowania rekordowych oglądalności. Pamiętamy, że w samej telewizji mecz Polska – Portugalia cztery lata temu oglądało 16 mln widzów, co dawało nadającym go stacjom telewizyjnym 86 proc. udziału w widowni. Na Mistrzostwach Świata w Rosji w 2018 roku mecz Polska – Kolumbia przyciągnął przed telewizory 14 mln Polaków, a w internecie zanotowaliśmy niespotykaną do tej pory liczbę widzów. Święto sportowe jest też świętem komercyjnym. Przy okazji UEFA Euro akcje promocyjne szykują nie tylko oficjalni sponsorzy wydarzenia, ale też sponsorzy Reprezentacji i liczne firmy budujące swoją komunikację na wyzwalanych w trakcie meczów emocjach

- komentuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Jednocześnie w ofercie związanej z wydarzeniem sportowym pojawił się szereg audycji. Są to m.in. „Droga do EURO 2020”, „Biało-czerwoni na EURO 2020”, „Dzień na EURO 2020” oraz „Kronika Biało-Czerwoni”.
 

TVP zaproponowało też swoim klientom szeroką ofertę obecności w mediach internetowych. Poza standardową reklamą, emitowaną przy meczach transmitowanych na żywo oraz klasyczną reklamą online, znalazły się też akcje angażujące widzów, jak konkursy oraz działania niestandardowe w tym reklama w telewizji hybrydowej (HbbTV) czy sponsoring alternatywnego komentarza do meczów.
 

Już Mistrzostwa Świata w Rosji pokazały, jak dużą widownię mają mecze online. Udostępniliśmy naszym widzom darmowy dostęp do transmisji na żywo, z którego chętnie korzystano. Dwa lata temu zanotowaliśmy ponad pół miliona odtworzeń meczów na żywo oraz wielokrotnie więcej odtworzeń skrótów, bramek i podsumowań. W tym roku naszym klientom udostępniamy m.in. możliwość reklamy w telewizji hybrydowej oraz możliwości stworzenia kompleksowej komunikacji z wykorzystaniem reklamy, obecności w dedykowanych programach oraz kampanii angażujących widzów w sieci online

- komentuje Ewelina Czuba.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TVP


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AX 4KBOX HD61 Twin

AX 4K HD61 Twin - najnowszy odbiornik Ultra HD marki...

849 zł Więcej...

'SAT Kurier' abonament za 2020 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2020 r. z wysyłką...

89 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ Ultimo 4K S2X FBC Multistream

Vu+ Ultimo 4K - najpotężniejszy odbiornik Ultra HD z rodziny...

1 890 zł Więcej...
reklama