- Podczas ostatniego procesu [licytacji praw na sezony 2019-2022 - przyp. red.] zainwestowaliśmy dużo czasu i zasobów w budowanie naszej wiedzy i potencjału w bezpośredniej komunikacji z konsumentem - powiedział Richard Masters, dyrektor generalny Premier League.
- Zastanawialiśmy się, czy strategicznie będzie to odpowiedni czas na przetestowanie kilku rynków i ostatecznie postanowiliśmy tego nie robić. Byliśmy gotowi ostatnim razem i będziemy gotowi następnym razem, jeśli nadarzy się okazja. Nie mówię, że stanie się to w następnym cyklu ani kiedy to się stanie, ale ostatecznie Premier League przejdzie na połączenie sprzedaży praw medialnych w sposób tradycyjny i bezpośrednio do konsumenta.
Premier League doświadczyło niewielkiego spadku wartości swoich praw krajowych podczas ostatniego procesu sprzedaży, ale z zagranicy uzyskano ogółem 9,2 mld funtów za trzyletni cykl od 2019 do 2022 roku, co stanowi wzrost o 8 proc.- Z tym wiąże się ryzyko. Rozgrywki sportowe, takie jak Premier League, nie mają problemów ze znalezieniem partnera wśród uznanych nadawców i pozyskaniem finansowania w tym modelu. Przychody ze sprzedaży licencji i przychody pozyskane bezpośrednio od konsumentów to zupełnie inne strategie - przejście od jednej do drugiej, jeśli w ogóle kiedykolwiek to nastąpi, byłoby wielkim krokiem.
Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
449 zł Więcej...Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
679 zł Więcej...Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...