- Podczas ostatniego procesu [licytacji praw na sezony 2019-2022 - przyp. red.] zainwestowaliśmy dużo czasu i zasobów w budowanie naszej wiedzy i potencjału w bezpośredniej komunikacji z konsumentem - powiedział Richard Masters, dyrektor generalny Premier League.
- Zastanawialiśmy się, czy strategicznie będzie to odpowiedni czas na przetestowanie kilku rynków i ostatecznie postanowiliśmy tego nie robić. Byliśmy gotowi ostatnim razem i będziemy gotowi następnym razem, jeśli nadarzy się okazja. Nie mówię, że stanie się to w następnym cyklu ani kiedy to się stanie, ale ostatecznie Premier League przejdzie na połączenie sprzedaży praw medialnych w sposób tradycyjny i bezpośrednio do konsumenta.
Premier League doświadczyło niewielkiego spadku wartości swoich praw krajowych podczas ostatniego procesu sprzedaży, ale z zagranicy uzyskano ogółem 9,2 mld funtów za trzyletni cykl od 2019 do 2022 roku, co stanowi wzrost o 8 proc.- Z tym wiąże się ryzyko. Rozgrywki sportowe, takie jak Premier League, nie mają problemów ze znalezieniem partnera wśród uznanych nadawców i pozyskaniem finansowania w tym modelu. Przychody ze sprzedaży licencji i przychody pozyskane bezpośrednio od konsumentów to zupełnie inne strategie - przejście od jednej do drugiej, jeśli w ogóle kiedykolwiek to nastąpi, byłoby wielkim krokiem.
Mini PC Homatics Dongle Q
Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
239 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini
Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...
99 zł Więcej...Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
679 zł Więcej...