Francuski rynek płatnych kanałów sportowych przechodzi radykalne zmiany, będące konsekwencją pojawienia się nowych graczy. Dystrybutorzy treści premium, którzy nabyli prawa po rozsądnej cenie - ustalonej na podstawie racjonalnych biznesplanów - nadal będą pomyślnie się rozwijać. Właśnie to robi beIN Sports, w szczególności poprzez zacieśnienie tego partnerstwa z CANAL+. To partnerstwo jest ważnym krokiem w naszych ambitnych długofalowych planach wzrostu we Francji.
- powiedział Yousef Al-Obaidly, prezes beIN Sports France i dyrektor generalny beIN Media Group.
Dodajmy, iż w listopadzie ub.r. beIN Sports i Grupa CANAL+ nabyły prawa do transmisji meczów Ligi Mistrzów UEFA w sezonach od 2021-22 do 2023-24.Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego partnerstwa z beIN Sports, którego oferta sportowa o bardzo wysokiej jakości doskonale uzupełnia naszą ofertę. Ta umowa, która jest doskonałą wiadomością zarówno dla naszych abonentów, jak i dla wszystkich fanów sportu, pozwoli CANAL+ kontynuować transmisje Ligue 1 poza bieżącym sezonem, z 28 z 38 najlepszych meczów w każdym sezonie do 2024 roku. Jesteśmy bardzo zaszczyceni tym, że beIN Sports znalazł w nas partnera do dystrybucji swoich kanałów we Francji
- powiedział Maxime Saada, prezes zarządu Grupy CANAL+.