Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spójrzmy więc na 5 największych operatorów rynku płatnej telewizji w Rosji i wyniki, jakie osiągnęli, budując bazę abonentów na koniec 2019 roku.
Rostelecom jest 2. miejscu z bazą
10,380 mln klientów - w ostatnim kwartale pozyskał 130 tys. nowych abonentów.
W 4. kwartale 2019 r.
MTS TV dołączyła 91 tys. subskrybentów, a baza abonentów tego operatora wyniosła
3,860 mln klientów. Wzrost liczby klientów wynika głównie z wzrostowego zasięgu platformy satelitarnej MTS TV na satelicie ABS 2A (74,7°E).
Operator telekomunikacyjny
ER-Telecom nie dodał nowych klientów w ostatnim kwartale ubiegłego roku i nadal ma
3,740 mln abonentów.
Piąty co do wielkości operator telewizji płatnej w Rosji, spółka
Orion (działa między innymi pod marką
Telekarta na satelicie na pozycji 85°E). W 4. kwartale 2019 r. Orion pozyskał mniej niż 20 tys. nowych subskrybentów i ma w sumie
3,131 mln abonentów.
Przez cały 2019 r. dostawcy usług telewizyjnych w Rosji pozyskali ogółem 645 tys. nowych klientów, czyli prawie o połowę mniej niż w 2018 r., w szczególności spadek niekodowanej oferty naziemnej telewizji cyfrowej w DVB-T2 był niższy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.