reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Spersonalizowane reklamy w telewizji dzięki HbbTV

dodano: 2020-02-25 00:03
autor: Anita Kaźmierska | źródło: HbbTV Association/satkurier.pl

HbbTV HbbTV Association opublikowało specyfikację HbbTV dla reklamy ukierunkowanej - HbbTV-TA. Chodzi o standard dla nadawców i branży reklamowej umożliwiający tworzenie nowych modeli biznesowych i generowanie nowych źródeł przychodów dzięki wykorzystaniu możliwości tzw. targeted advertising. Dotychczas ten sposób reklamowania był w dużej mierze ograniczony do Internetu lub usługi OTT/streamingowych.

telewizor telewizja


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Wydanie specyfikacji HbbTV-TA wyznacza nowy rozdział w cyfrowej transformacji nadawców. Zachowując swój wyjątkowy atut związany z dużym rynkiem masowym, mogą oni teraz kierować reklamy do bardzo zróżnicowanych grup odbiorców, otwierając nowe perspektywy rozwoju biznesu - powiedział Vincent Grivet, przewodniczący HbbTV Association.

- HbbTV-TA jest pierwszym otwartym standardem dedykowanym reklamom ukierunkowanym w telewizji na żywo i ma ogromny potencjał przyjęcia w Europie, ponieważ rynek jest obecnie bardzo rozdrobniony z kilkoma autorskimi rozwiązaniami - dodał Grivet. - Opracowanie specyfikacji następuje po prośbach nadawców, po raz kolejny potwierdzając ścisłe dostosowanie HbbTV do wymagań rynku i potrzeb biznesowych.

Specyfikacja HbbTV-TA, zainicjowana we współpracy z DVB, umożliwia nadawcom dostarczanie spersonalizowanych reklam określonym grupom odbiorców podczas przerw reklamowych, w których „normalna” reklama w konwencjonalnym kanale telewizyjnym jest zastępowana na zasadzie ekran po ekranie przez konkretną ukierunkowaną reklamę. Adresowalne funkcje telewizyjne nowej specyfikacji umożliwiają także personalizację i lokalizację, co otworzy znacznie ulepszone opcje dostępności dla osób z wadami wzroku lub słuchu.

Jednocześnie DVB wydaje specyfikację reklamy ukierunkowanej, która uzupełnia specyfikację HbbTV-TA o ustandaryzowany sposób sygnalizowania możliwości zastąpienia reklamy w transmisji telewizyjnej na żywo.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii HbbTV


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...