reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

„Misja Futbol” od 2.03 na Onet.pl i Kanale Sportowym

dodano: 2020-03-01 09:54
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Ringier Axel Springer/satkurier.pl

Mateusz Borek Tomasz Smokowski Misja Futbol Onet Kanał Sportowy Program „Misja Futbol” w nowej odsłonie zadebiutuje w poniedziałek, 2 marca o godz. 10:30 w Onet.pl oraz na Kanale Sportowym na platformie YouTube. Nowymi prowadzącymi program będą Mateusz Borek oraz Tomasz Smokowski.

Mateusz Borek Tomasz Smokowski Misja Futbol Onet Kanał Sportowy


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa „Misja Futbol” w wiosennej ofercie programowej Onetu jest koprodukcją Onetu i Kanału Sportowego. Program w nowej formule – z dwoma prowadzącymi – Mateuszem Borkiem oraz Tomaszem Smokowskim – będzie emitowany w każdy poniedziałek o godz. 10:30 w Onecie oraz na Kanale Sportowym. Stałym gościem, znanym już widzom z „Misji Futbol”, będzie Dariusz Szpakowski z Telewizji Polskiej.
 

– „Misja Futbol” to zdecydowanie najciekawszy format o futbolu w internecie. Na przestrzeni lat „Misja Futbol” zjednała sobie rzeszę wiernych fanów, którzy początku tygodnia nie wyobrażają sobie bez tego programu. Nowością będzie dwóch prowadzących. Dziennikarze sportowi Mateusz Borek i Tomasz Smokowski są gwarancją bezkompromisowych komentarzy i opinii co jeszcze bardziej zdynamizuje program – mówi Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający segmentu sportowego RASP.

– Pierwsze wrażenie? Zwyczajny program. Bo przecież kilku gości siedzi przy stole i rozmawia na luzie o piłce. A może to czyni go nadzwyczajnym, że każdy z widzów ma wrażenie, że w każdej chwili może się do nas dosiąść, pogadać z nami merytorycznie o piłce i jeszcze dobrze się pośmiać? Nie ma u nas podziałów. Ani pokoleniowych, ani związanych z przynależnością do różnych mediów. Cieszę się, że wracamy. Tacy sami. Ale jednak troszkę inni. Mamy parę niespodzianek – zapowiada Mateusz Borek, nowy prowadzący „Misję Futbol”.

– Jestem podekscytowany, mam wręcz tremę i nie mogę się już doczekać startu. Zróbmy to! – dodaje Tomasz Smokowski.

Za obsługę reklamową projektu odpowiadają Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska i Sport Brokers, będący częścią grupy Arskom.

Program „Misja futbol” był wcześniej prowadzony przez Michała Pola. Ten jednak odszedł z Ringier Axel Springer Polska i zaczął współpracę z WP SportoweFakty. Stałymi gośćmi programu byli do tej pory Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Dariusz Szpakowski.

Twórcami Kanału Sportowego na YouTube, który ma aktualnie 79 tys. subskrypcji, są obok Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego także Michał Pol i Krzysztof Stanowski. Więcej szczegółów na temat emitowanych na tym kanale programów będzie można poznać 1 marca o godz. 17:00 podczas transmisji na żywo.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Laminas AS-1500 AE

Podświetlana antena epoksydowa - offset 1,6 m w wersji AE...

1 950 zł Więcej...

Konwerter Single Fuba DEK 106 LTE

Markowy pojedynczy konwerter Fuba DEK 106 o wsp. szumów 0,1dB...

65 zł Więcej...

Zestaw nc+ telewizja na kartę: ITI 2851S + pakiet Komfort+/Filmbox 6m

Zestaw nc+ telewizja na kartę: dekoder ADB2851S (bez tunera DVB-T)...

179 zł Więcej...
reklama