– „Misja Futbol” to zdecydowanie najciekawszy format o futbolu w internecie. Na przestrzeni lat „Misja Futbol” zjednała sobie rzeszę wiernych fanów, którzy początku tygodnia nie wyobrażają sobie bez tego programu. Nowością będzie dwóch prowadzących. Dziennikarze sportowi Mateusz Borek i Tomasz Smokowski są gwarancją bezkompromisowych komentarzy i opinii co jeszcze bardziej zdynamizuje program – mówi Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający segmentu sportowego RASP.
– Pierwsze wrażenie? Zwyczajny program. Bo przecież kilku gości siedzi przy stole i rozmawia na luzie o piłce. A może to czyni go nadzwyczajnym, że każdy z widzów ma wrażenie, że w każdej chwili może się do nas dosiąść, pogadać z nami merytorycznie o piłce i jeszcze dobrze się pośmiać? Nie ma u nas podziałów. Ani pokoleniowych, ani związanych z przynależnością do różnych mediów. Cieszę się, że wracamy. Tacy sami. Ale jednak troszkę inni. Mamy parę niespodzianek – zapowiada Mateusz Borek, nowy prowadzący „Misję Futbol”.
Za obsługę reklamową projektu odpowiadają Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska i Sport Brokers, będący częścią grupy Arskom.– Jestem podekscytowany, mam wręcz tremę i nie mogę się już doczekać startu. Zróbmy to! – dodaje Tomasz Smokowski.