reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

„Misja Futbol” od 2.03 na Onet.pl i Kanale Sportowym

dodano: 2020-03-01 09:54
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Ringier Axel Springer/satkurier.pl

Mateusz Borek Tomasz Smokowski Misja Futbol Onet Kanał Sportowy Program „Misja Futbol” w nowej odsłonie zadebiutuje w poniedziałek, 2 marca o godz. 10:30 w Onet.pl oraz na Kanale Sportowym na platformie YouTube. Nowymi prowadzącymi program będą Mateusz Borek oraz Tomasz Smokowski.

Mateusz Borek Tomasz Smokowski Misja Futbol Onet Kanał Sportowy


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa „Misja Futbol” w wiosennej ofercie programowej Onetu jest koprodukcją Onetu i Kanału Sportowego. Program w nowej formule – z dwoma prowadzącymi – Mateuszem Borkiem oraz Tomaszem Smokowskim – będzie emitowany w każdy poniedziałek o godz. 10:30 w Onecie oraz na Kanale Sportowym. Stałym gościem, znanym już widzom z „Misji Futbol”, będzie Dariusz Szpakowski z Telewizji Polskiej.
 

– „Misja Futbol” to zdecydowanie najciekawszy format o futbolu w internecie. Na przestrzeni lat „Misja Futbol” zjednała sobie rzeszę wiernych fanów, którzy początku tygodnia nie wyobrażają sobie bez tego programu. Nowością będzie dwóch prowadzących. Dziennikarze sportowi Mateusz Borek i Tomasz Smokowski są gwarancją bezkompromisowych komentarzy i opinii co jeszcze bardziej zdynamizuje program – mówi Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający segmentu sportowego RASP.

– Pierwsze wrażenie? Zwyczajny program. Bo przecież kilku gości siedzi przy stole i rozmawia na luzie o piłce. A może to czyni go nadzwyczajnym, że każdy z widzów ma wrażenie, że w każdej chwili może się do nas dosiąść, pogadać z nami merytorycznie o piłce i jeszcze dobrze się pośmiać? Nie ma u nas podziałów. Ani pokoleniowych, ani związanych z przynależnością do różnych mediów. Cieszę się, że wracamy. Tacy sami. Ale jednak troszkę inni. Mamy parę niespodzianek – zapowiada Mateusz Borek, nowy prowadzący „Misję Futbol”.

– Jestem podekscytowany, mam wręcz tremę i nie mogę się już doczekać startu. Zróbmy to! – dodaje Tomasz Smokowski.

Za obsługę reklamową projektu odpowiadają Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska i Sport Brokers, będący częścią grupy Arskom.

Program „Misja futbol” był wcześniej prowadzony przez Michała Pola. Ten jednak odszedł z Ringier Axel Springer Polska i zaczął współpracę z WP SportoweFakty. Stałymi gośćmi programu byli do tej pory Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Dariusz Szpakowski.

Twórcami Kanału Sportowego na YouTube, który ma aktualnie 79 tys. subskrypcji, są obok Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego także Michał Pol i Krzysztof Stanowski. Więcej szczegółów na temat emitowanych na tym kanale programów będzie można poznać 1 marca o godz. 17:00 podczas transmisji na żywo.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 190 zł Więcej...

Antena Fuba DAA 850 ceglasta

Fuba DAA 850 to profesjonalna, włoska antena offsetowa. Łatwa w...

429 zł Więcej...

Moduł UniCam Pro Evo 4.0

Uniwersalny moduł dostępu UniCam Evo Deltacrypt CI/CI+ v. 4.0. W...

490 zł Więcej...
reklama