dodano: 2020-03-02 10:28 | aktualizacja:
2020-03-02 15:03
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: satkurier.pl/Active Family
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Stacja lifestylowa Active Family oferuje rozrywkę dla całej rodziny. Promuje aktywny styl życia, przedstawia światowe trendy w różnych dziedzinach oraz porusza ważne życiowe kwestie i problemy. Telewizja prezentuje programy o różnorodnej tematyce, od pozycji rozrywkowych, przez poradnikowe, filmy przyrodnicze i dokumentalne, po reality shows, teleturnieje i formaty z gwiazdami. Na wesoło, na poważnie, refleksyjnie, edukacyjnie, a czasem nawet kontrowersyjnie. W ofercie stacji znajdują się zarówno zagraniczne hity telewizyjne, jak i autorskie, rodzime produkcje.
Kanał
Active Family wystartował
11 marca 2013 roku, jako Family Sport. Do
zmiany nazwy doszło 18 października 2015 roku. Stacja jest dostępna na satelicie w Platformie CANAL+ i Orange TV, a także w wybranych sieciach kablowych i IPTV.
Wraz z wejściem do oferty UPC w marcu, na antenie stacji pojawią się oryginalne produkcje Active Family. Pierwsza z nich to nowy sezon komediowego programu
„Gwiazdy na wyjeździe”, realizowany wspólnie ze stołecznym Teatrem Capitol. Show prezentuje pracę gwiazd podczas wyjazdów ze spektaklami teatralnymi. W tej edycji widzowie będą mieli okazję poznać od kuchni pracę zawodową wielu popularnych aktorów, takich jak: Daria Widawska, Olaf Lubaszenko, Sławomir, Łukasz Nowicki, Kacper Kuszewski czy Maciej Damięcki. Premiery programu w czwartki o godz. 23:00. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 5 marca. Druga pozycją będzie polski serial dokumentalny
„Polskie domy za miliony”. Na antenę trafią także nowe brytyjskie produkcje, między innymi osobliwy reality show
„Randka z Bestią” (oryg. format „Sexy Beasts”) oraz kolejny sezon hitowego teleturnieju
„Sześcian” (oryg. format „The Cube”).
Bardzo cieszę się z dołączenia naszego kanału do oferty UPC Polska. Jestem przekonany, że dzięki obecności w sieci tak ważnego operatora na rynku, jeszcze bardziej umocnimy swoją pozycję na Śląsku i Mazowszu. Rozwój dystrybucji pomoże nam również poszerzać liczbę rodzimych produkcji. Show „Gwiazdy na wyjeździe” oraz „Domy za miliony” nie są jedynymi polskimi programami, które trafią na naszą antenę w tym roku. Mamy także w ofercie nowe pozycje dotyczące rekreacji oraz spędzania wolnego czasu
– mówi Przemek Petryszyn, prezes RDF Entertainment sp. z o.o.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.