1 marca o godz. 17:00 na YouTube nastąpiła oficjalna inauguracja Kanału Sportowego - projektu tworzonego przez dziennikarzy Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego - już z nowego studia. Aktualnie Kanał Sportowy ma ponad 90 tys. subskrybentów, a niedzielny materiał, trwający około godzinę, o programach, które pojawią się na tym nowym kanale, ma ponad 130 tys. wyświetleń. W szczytowym momencie transmisję na żywo oglądało ponad 16 tys. internautów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jednym z programów, który będzie emitowany w Kanale Sportowym będzie „Misja Futbol”, tworzona we współpracy z Onet.pl. Pierwszy odcinek na żywo miał swoją premierę 2 marca o godz. 10:30. Gospodarzami programu są Mateusz Borek i Tomasz Smokowski, a stałym gościem jest Dariusz Szpakowski z TVP.
Wśród innych programów Kanału Sportowego znajdą się m.in.: poniedziałkowa „LigaPL” poświęcona Ekstraklasie, prowadzona przez Łukasza Trałkę, Jakuba Wawrzyniaka i Michała Żewłakowa; audycja „Top 10” we wtorki, omawiająca rankingi piłkarskie, którą poprowadzi Tomasz Smokowski. Dziennikarz ten będzie również gospodarzem „Mojego pierwszego razu” - cyklu rozmów ze sportowcami, oraz „Mówię, sprawdzam” w czwartki.
Natomiast po meczach Ligi Mistrzów UEFA emitowany będzie program „Najlepsza liga świata”. Rozgrywkom ligi hiszpańskiej poświęcona będzie czwartkowa „LaLiga Bonita”. Obie te audycje poprowadzi Michał Pol, tak samo jak „Wasz Kanał Sportowy” emitowany w sobotę, w którym znajdą się omówienia wydarzeń w ligach piłkarskich i odpowiedzi na pytania widzów. Będzie też interaktywny program „Hejtpark” oraz magazyn o Formule 1.
Mateusz Borek poprowadzi program „Mati, ludzie, pieniądze” o finansach w sporcie oraz magazyn o MMA. Ponadto trwają rozmowy nad przeniesieniem z kanału Etoto programu „W ringu”.
Krzysztof Stanowski będzie przygotowywał felietony wideo.
Oprócz tego przewidziano wydania specjalne w przypadku wyjątkowych zdarzeń - „Fakty są takie”, oraz programy golfie, koszykówce, tenisie i żużlu.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.