Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Odbiorcami
HGTV jest głównie żeńska widownia w wieku od 25 do 49 lat. Rocznie stacja emituje do 500 godzin premier, przy czym 100% treści stanowi produkcja własna z udziałem światowej klasy ekspertów.
Media Alliance planuje w najbliższej przyszłości rozpocząć sprzedaż reklam w kanale telewizyjnym. Sponsoring programów jest już możliwy.
Według badania przeprowadzonego przez
Discovery w 2019 roku, zainteresowanie projektami domów, wystrojem wnętrz i dekoracjami rośnie na całym świecie. 60% respondentów w Rosji to potwierdziło. Jednocześnie popyt na treści dotyczące domu jest 2,5 razy większy niż podaż.
Marka HGTV Home & Garden istnieje na rynku od 26 lat. W USA zajmuje pierwsze miejsce w weekendy, a w dni robocze mieści się w pierwszej trójce kanałów w czasie najwyższej oglądalności wśród kobiet w grupie 25-54 lata.
W 2019 roku
HGTV uruchomiono na kilku największych rynkach Europy, w tym w Niemczech, Włoszech i Wielkiej Brytanii, gdzie przyciąga uwagę od pierwszych dni nadawania.
Polska była pierwszym krajem w Europie z dostępem do HGTV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.