dodano: 2020-03-09 12:05 | aktualizacja:
2020-03-09 15:25
autor: Jan Borejko |
źródło: Sky Italia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W tym samym okresie
koszty Sky Italia wzrosły o prawie 500 mln euro, głównie z powodu nabycia praw telewizyjnych do Ligi Mistrzów i Serie A na 3 lata 2018-2021. Dlatego spowodowało to ujemny wynik operacyjny w wysokości prawie 74 mln euro, a strata wyniosła 41 mln euro, w porównaniu z prawie 100 mln euro zysku w 2018 r.
Subskrypcje od 4,53 mln abonentów Sky Italia przyniosły 2,61 mld euro (+7,1 proc.), a przychody z reklam osiągnęły 261,57 mln euro (+6,7 proc.). Dodatkowe 133,5 mln euro pochodziło z odsprzedaży treści, 76,8 mln euro z instalacji i wynajmu, 152,3 mln euro stanowiły inne przychody, a 35,4 mln euro pochodziło z PPV. Usługa Sky Go została aktywowana przez ponad 3 mln klientów.
Dodać trzeba, że włoski sąd usunął ograniczenia nałożone na Sky Italia, uniemożliwiając mu kupowanie ekskluzywnych treści dla platformy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.