reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

BMW i CNN prezentują serię „The Art of Leadership”

dodano: 2020-03-30 03:10
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

CNN International „The Art of Leadership” W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. Jak czytamy w komunikacie, BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów. Ich sylwetki zostaną zaprezentowane w ramach dwóch serii zatytułowanych „The Art of Leadership” składających się w sumie z jedenastu krótkich filmów.

CNN International „The Art of Leadership”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Osobiste doświadczenia głównych bohaterów serii inspirują współczesne społeczeństwo, a każdy klip będzie obrazował również podstawowe wartości przywódcze BMW: odpowiedzialność, wewnętrzną siłę i niezależność. Cechy, które także są nieodłącznym elementem wyposażenia luksusowych samochodów BMW - serii X7, 7, 8 i M8 - czytamy w komunikacie.

W czwartek, 26 marca br. CNN uruchomił sześcioczęściową produkcję, wprowadzając na rynek pierwszy film z serii wyprodukowany przez wielokrotnie nagradzane studio Create należące do CNNIC. Przedstawia on jeden z najbardziej udanych duetów DJ-skich i producentów muzyki elektronicznej na świecie, Dimitri Vegas i Like Mike. Belgijscy bracia analizując swoją pasję i relacje z publicznością na tle odtwarzanego występu z Norwegii, przypominają sobie, jak stali się liderami w swojej dziedzinie. Ten i inne nadchodzące filmy autorstwa studia Create są kręcone i montowane na potrzeby globalnej dystrybucji na różnych platformach CNN International w telewizji, internecie, w mediach społecznościowych, na Great Big Story, a także zostaną zaprezentowane na internetowej stronie głównej marki BMW.

Ponadto jeszcze w tym roku Great Big Story, globalna grupa medialna CNN zajmująca się filmowym opowiadaniem historii, zaprezentuje sponsorowany cykl redakcyjny składający się z pięciu mikrodokumentów. W centrum ich uwagi znajdą się inspirujące kobiety i mężczyźni, których działalność społeczna jest godna naśladowania.

Pierwszy film, którego premiera odbędzie się w maju br., przedstawi fascynujące podwójne życie Brandona Tory. Uzdolnionego w obszarze nowych technologii oraz utalentowanego MC, który z powodzeniem obraca się w obu światach. W dzień pracuje jako starszy specjalista w dziedzinie AI w firmie Google, natomiast w nocy odnosi sukcesy jako artysta hip-hop. Każda z produkcji będzie wyświetlana na platformach i kanałach społecznościowych Great Big Story. Co więcej, aby dotrzeć do określonej grupy odbiorców w social media, dystrybucja zostanie wsparta za pomocą technologii Launchpad firmy WarnerMedia. 

- Wszystkie najbardziej owoce partnerstwa oparte są na wspólnych wartościach. Cieszę się, że tak jest również w przypadku nowego projektu z BMW. Jako liderzy w naszych dziedzinach szanujemy i cenimy utalentowane postaci przedstawione w filmach. To właśnie one zmieniają nasze społeczeństwo na lepsze. Istotnym elementem będzie zintegrowana dystrybucja tych mocnych i wzbudzających emocje historii od Create oraz Great Big Story na wszystkich platformach. To pozwoli nam dotrzeć do globalnej publiczności, która powinna doceni wartości prezentowane przez bohaterów i związane z nimi opowieści

- powiedziała Cathy Ibal, senior vice president, EMEA, CNN International Commercial.

- BMW ma długą i bogatą historię projektów, które tworzą odpowiednią przestrzeń i oddają głos kreatywnym umysłom z różnych dziedzin - projektowania, sztuki, sportu czy inżynierii. Postrzegamy to jako jedną z naszych misji - i zawsze podejmowaliśmy działania mające na celu umożliwienie oraz wspieranie transformacji. Zebrane opowieści są wynikiem idealnego dopasowania dwóch podmiotów, które dzielą te same wartości i cele. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN oraz BMW współpracują ze sobą, aby stworzyć te unikalne filmy o wyjątkowych ludziach, którzy analizują i na nowo definiują pojęcie przywództwa. Ponieważ zawsze dążymy do doskonałości, mocno wierzymy, że to partnerstwo jest kamieniem milowym dla obu firm

- powiedział Jens Thiemer, senior vice president customer i brand marki BMW.

 
Dimitri Vegas i Like Mike oraz samochód BMW M8 w programie „The Art of Leadership”, foto: WarnerMedia
Dimitri Vegas i Like Mike oraz samochód BMW M8 w programie „The Art of Leadership”, foto: WarnerMedia


„The Art of Leadership” - emisja w CNN International.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe programy


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

Oferta „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” z modułem...

189 zł Więcej...

Usługa CANAL+ BOX 4K Ultra HD

Najnowszy dekoder CANAL+ BOX 4K (model HY4001) to urządzenie wspierające...

299 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) ULTRABOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...
reklama